سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه یاد یاران در ساختمان شهرداری منطقه یک

قائم مقام شهردار و فرمانده بسیج منطقه یک گفت: نمایشگاه هفته دفاع مقدس با عنوان یاد یاران از 31 شهریور تا 7 مهرماه در ساختمان شهرداری منطقه یک برپاست.

  بهروز رضایی قائم مقام شهردار و فرمانده بسیج منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان میهن اسلامیمان این نمایشگاه برپا شده است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه که تداعی گر حماسه 8 سال دفاع مقدس است با بخشهایی چون عکس، پوستر، غرفه عفاف و حجاب، سمعی و بصری، تسلیحات نظامی، مسابقه در زنده نگهداشتن حماسه آفرینی‌های  رزمندگان و شهدا، آشنایی نسل جوان با هشت سال جنگ تحمیلی، بصیرت افزایی و آشنایی با جنگ نرم نقش بسزایی دارد.

فرمانده بسیج منطقه یک تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های برپایی این نمایشگاه استقرار تسلیحات جنگی است و نمایشگاه دفاع مقدس با بهره‌مندی از ابزار جنگی، عکس، تصویر و تجسم صحنه‌هایی از دفاع مقدس در انتقال پیام شهدا به جوانان بسیار تأثیر‌گذار است.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه که درورودی ساختمان شهرداری منطقه یک، طبقه همکف برپا شده است هر مراجعه کننده‌ای را با خاطرات زمان و فرهنگی ایثار و مقاومت عجین می‌کند.

رضایی خاطر نشان کرد: توزیع بیش از 800 بسته فرهنگی و دوهزار بروشور در خصوص اطلاع‌رسانی به شهروندان و همکاران در خصوص جنگ نرم، سایبری، بازدید از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و اسرا، برگزاری مسابقه، همایش از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.