سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه کاردانش:

یکی از سیاست‌های آموزش و پرورش حرکت به سمت پژوهش محوری است

مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه کاردانش،گفت: یکی از سیاست‌های آموزش و پرورش حرکت به سمت پژوهش محوری است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سیدمصطفی آذرکیش در جمع دانش آموزان و معلمان استان همدان، ارتقاء کیفیت آموزشی و عبور از حافظه محوری به سمت پژوهش محوری را از سیاست های آموزش و پرورش عنوان کرد، افزود: امسال در بحث کیفیت‌بخشی فعالیت های آموزشی مدارس کشور 250 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت و درخواست می گردد همه آحاد جامعه در عملی شدن سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش مشارکت نمایند.

مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه کاردانش، اظهارداشت: مدرسه در سند تحول بنیادین نقطه اتکای دولت و ملت در رشد، تعالی و پیشرفت بوده و کانون تربیت محله نام‌گذاری شده است.

وی افزود: در سال‌های اخیر دانش‌آموزان کشور در المپیادهای نظری و مهارتی افتخارات زیادی کسب کردند که امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و همواره شاهد بالندگی، تعالی و ارتقای دانش‌آموزان در سطح ملی و بین‌المللی باشیم.

مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه کاردانش ادامه داد: امسال برای نخستین بار اعتبارات پیش‌بینی شده در بودجه 93 برای تجهیز هنرستان‌ها به مبلغ 25 میلیارد و 450 میلیون تومان اختصاص داده شد که خوشبختانه قبل از شروع سال ‌تحصیلی به طور کامل به حساب استانها واریز شده است.

آذرکیش درپایان افزود: بر اساس اعلام آمادگی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در حال پیگیری هستیم تا از 700 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، بالغ بر 200 مرکز برای آموزش مهارت به هنرجویان در نوبت صبح اختصاص یابد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.