سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

سرپرست وزارت علوم عنوان کرد: سیاست وزارت علوم توسعه فعالیت تشکل های دانشجویی است

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه برای رسیدن به اهداف متعالی خود و مثمر ثمر بودن، به هوای پاک و آرامش نیازمند است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، محمد علی نجفی در همایش معنوی میثاق مهر در حرم مطهر رضوی افزود: علم برای رسیدن به بار و ثمر نیاز به زمین مناسب و هوای پاک دارد که این وظیفه ماست که آن را فراهم کنیم؛ دانشگاه نهادی زنده و پویاست و ما باید محیطی برای رشد و پرورش استعداد دانشجویان فراهم کنیم.

سرپرست وزارت علوم تربیت نیروهای کارآفرین را در دانشگاه ها خواستار شد و افزود: مقوله کاربردی کردن علم در کشور کمتر مورد توجه قرار گرفته است و دانشجویان باید با جستجوگری و پرسشگری زمینه تولید علوم کاربردی را فراهم سازند.

نجفی با اشاره به ابلاغ سیاست های علم و فناوری ازجانب رهبر معظم انقلاب گفت: سرفصل این سیاست‌ها، تاکید بر جهاد مستمر علمی است که باید با اهتمام به آن، به جایگاه مرجعیت علمی در جهان دست پیدا کنیم و این مهم فقط به همت دانشجویان محقق می شود.

سرپرست وزارت علوم گفت: سیاست وزارت علوم، توسعه فعالیت تشکل های دانشجویی برای تربیت اجتماعی و افزایش آگاهی های عمومی دانشجویان است.

نجفی افزود: تهذیب نفس در کنار علم‌ آموزی، یکی دیگر از اولویت‌هایی است که دانشجویان باید آن را داشته باشند.

انتهاي پيام/ز

برچسب ها: مشهد ، تشکل ، دانشجویی ، وزارت ، علوم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.