سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

وجود 214 هزار کلنی در استان

بر اساس آخرین سرشماری سال گذشته از زنبورستان ها، جمعیت زنبورستانهای استان 214 هزار کلنی اعلام شد که این کلنی ها 2059 تن عسل تولید می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری سرشماری زنبورستان های استان همزمان با سراسر کشور،از زنبورداران خواست تا با ماموران سرشماری همکاری کرده و جمعیت درست کلنی های خود را در اختیار آن ها قرار دهند.

سرشماری زنبورستان های استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور از پنجم مهر ماه آغاز شد و تا دهم این ماه ادامه دارد.

بهرام خانی گفت: هدف از سرشماری زنبورستان ها به دست آوردن آمار دقیقی از جمعیت زنبورستان های استان است تا برآورد دقیق تری از میزان عسل تولیدی در استان به دست آید،زیرا سرشماري منطبق با واقعیت تاثير بسزايي در برنامه ریزی هاي كلان جهت افزايش توليد عسل در استان دارد.

وی از زنبورداران خواست تا با ماموران سرشماری همکاری کرده و جمعیت درست کلنی های خود را در اختیار آن ها قرار دهند تا آمار ها مطابق با واقعیت باشند، چراکه تمامي خدمات و مجوزها بر اساس اطلاعات اين سرشماري به زنبورداران داده خواهد شد.

خانی هرگونه جابجایی و تردد کندو های را در زمان انجام سرشماری ممنوع دانست و گفت: پس از اتمام زمان سرشماری زنبور داران می توانند مجوز جابجایی دریافت کنند./ش/ن

برچسب ها: عسل ، کرمانشاه ، هزار ، کلنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.