سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ۲۰۱۴ ژاپن با حضور ایران

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ۲۰۱۴ ژاپن روز جمعه ۴ مهرماه ۱۳۹۳ در محل سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی توکیو «بیگ سایت» آغاز بکار کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ۲۰۱۴ ژاپن روز جمعه ۴ مهرماه ۱۳۹۳ در محل سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی توکیو «بیگ سایت» آغاز بکار کرد.

در این نمایشگاه بین‌المللی سه روزه موسسات شرکت کننده شامل سازمان‌های ملی و منطقه‌ای گردشگری، خطوط هواپیمایی، آژانس‌های مسافرتی و شرکت‌های حمل و نقل بیش از ۱۵۰کشور، بالغ بر ۱۵۰۰ غرفه به عرضه جاذبه‌های گردشگری در کشورهای خود و نیز خدماتی که بخشهای مختلف صنعت گردشگری نظیر ایرلاین‌ها، هتل‌ها و تورگردان‌ها برای جذب گردشگران ارایه می‌کنند، می‌پردازند. 

هدف اصلی نمایشگاه ۲۰۱۴ ژاپن ترویج تقاضا برای سفر و افزایش آن می‌باشد و مصمم است که این صنعت را به یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای گردشگری در آسیا تبدیل نمایند. 

 سفیر جمهوری اسلامی ایران در توکیو در جریان بازدید از غرفه کشورمان در این نمایشگاه ضمن مهم دانستن نمایشگاه مذبور گفت: نمایشگاه بین المللی گردشگری ژاپن مهم است زیرا که ژاپن یکی از قطب‌های گردشگری منطقه شرق آسیاست. این کشور سال‌های گذشته پذیرای حدود ۸ میلیون گردشگر از کشورهای دیگر بوده و به طور متوسط هر ساله حدود ۱۸ میلیون نفر بازدید کننده ژاپنی به کشورهای دیگر مسافرت می‌نمایند که بخش عمده‌ای از آن‌ها توریست می‌باشند اما کسانی که به ایران سفر می‌نمایند فقط حدود ده هزار گردشگر می‌باشند که سهم بسیار اندکی می‌باشد.

وی خواستار حمایتهای بیشتر سازمان‌های مرتبط بخصوص سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشکری کشورمان جهت برنامه ریزی بهتر برای جذب گردشگر از منطقه شرق آسیا بخصوص کشور ژاپن گردید. 

نظرآهاری لازمه تحقق این امر را برقراری مجدد خط پرواز مستقیم میان تهران- توکیو دانست و خبر داد در حال حاضر تلاشهای در حال انجام است تا با حمایتی که از آن صورت خواهد گرفت پرواز مستقیم هم برقرار گردد. سفیر کشورمان دیگر عوامل جذب توریست را احداث هتل‌ها و تورهای مناسب و تبلیغات رسانه‌ای دانست.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.