سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

ارزیابی مناسب کتب درسی در مقایسه با سال‌های گذشته / فراهم کردن زمینه‌های اجرایی راهکارهای بیشتر از سند تحول در آینده

وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدواریم بتوانیم زمینه‌های اجرایی راهکارهای بیشتری از سند تحول بنیادین را در سال‌های آینده فراهم کنیم.

 علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید را با قوت آغاز کردیم گفت: پیش‌بینی من این است امسال بتوانیم به برخی از اهداف سند تحول بنیادین دست یابیم و کیفیت آموزش و پرورش را در سال 94-93  افزایش دهیم.

وی در ادامه افزود: امیدواریم بتوانیم زمینه‌های اجرایی راهکارهای بیشتری از سند تحول بنیادین را در سال‌های آینده فراهم کنیم.

فانی در پاسخ به این سؤال که هر سال در توزیع کتب درسی هنرستانی‌ها و دانش‌آموزان استثنایی تأخیری صورت می‌گرفت که در این خصوص امسال چه تمهیداتی در نظر گرفته‌اید، اظهار داشت: امسال بسیاری از این مسائل حل شده است و در خصوص کتاب درسی تقریبا با هیچ مشکلی مواجه نیستیم اما ممکن است برخی مواقع یک استانی در برآورد تعداد دانش‌آموزان کتاب‌های کمتری درخواست کرده باشد که در چند روز گذشته این موضوع ترمیم شده و به استان‌هایی که کمتر درخواست کرده بودند کتاب ارسال شده است.

وزیر آموزش و پرورش در پایان خاطرنشان کرد: ارزیابی من از کتاب‌های درسی این است که امسال وضعیت بسیار بهتری نسبت به سال‌های گذشته داشته‌ایم.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: کتب ، ارزیابی ، راهکار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محرم متین
۱۱:۰۶ ۰۵ مهر ۱۳۹۳
ایشان بهتر است به فکر معیشت معلمان باشند مخصوصا تک حقوق ها