سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با شبکه المیادین؛

وليد المعلم: حمله هوايی به تنهايی نمی‌تواند داعش را از بین ببرد/ در نابودی داعش باید نقش دولت سوریه در نظر گرفته شود

وزیر خارجه سوریه در اظهاراتی گفت حمله هوایی به تنهایی نمی‌تواند گروه تروریستی داعش را از بین ببرد و باید بر اهمیت هماهنگی با دولت سوریه تاکید شود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از وزیر خارجه سوریه گفت: حمله هوایی به تنهایی نمی تواند گروهک داعش را از بین ببرد.

"ولید المعلم" در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین در نیویورک درباره حملات هوایی به مواضع گروه تروریستی داعش گفت: حملات هوایی به تنهایی قادر نیست داعش را از بین ببرد و باید بر اهمیت هماهنگی با دولت سوریه تاکید شود چرا که ما فرزندان این کشور بوده و به تحولات این کشور واقف هستیم. 

وی درباره درخواست ترکیه برای ایجاد منطقه حائل در سوریه گفت: ترکیه و اسرائیل از ایجاد منطقه حائل در شمال و جنوب سوریه سخن می گویند. ما بر این باوریم هر حمله به اراضی سوریه به هر بهانه ای باشد تجاوز شمرده می شود. ترکیه تا این لحظه به حمایت آموزشی و تسلیحاتی از مبارزان خارجی ادامه می دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آمریکا حمله به مواضع داعش را به اطلاع دمشق رسانده است، بیان داشت: ما از طریق نماینده دائم خود در سازمان ملل و سپس وزیر خارجه عراق به نیت آمریکا و ائتلاف برای حمله هوایی به مواضع داعش و جبهه النصره مطلع شدیم. ما اعلام کردیم از هر تلاشی برای مقابله با تروریسم در چارچوب قطعنامه 2170 حمایت می‌کنیم و هیچ هماهنگی عملیاتی با ائتلاف نداریم.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.