سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان؛

غربی‌ها به‌دنبال افزایش سن ازدواج در میان جوانان ایرانی هستند

امام جمعه بندرماهشهر گفت: غربی‌ها خواستار افزایش سن ازدواج در بین جوانان بوده تا با انحراف این قشر به مقاصد خویش برسند.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران؛حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندرماهشهر، اظهار کرد: اگر به دنبال هوای نفسانی خویش باشیم دشمن را شاد می‌کنیم.
 
وی افزود:در اول ماه ذی الحجه سال دوم هجرت بزرگ‌ترین رخداد که در تاریخ بشر بی‌نظیر بوده که ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) است.
 
امام جمعه بندرماهشهر تصریح کرد:امروز به شدت نیاز داریم که زندگانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) را در زندگی خویش الگو قرار دهیم و به آن تأسی کنیم.
 
وی بیان کرد: خطری که در جامعه امروز احساس شده بالا رفتن سن ازدواج در بین جوانان است.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی ماهشهر اضافه کرد:بالارفتن سن ازدواج در بین جوانان عوامل درونی در جامعه و بیرونی دارد که تبلیغات ماهواره‌ها و شبکه‌های تخریبی به صورت شبانه روزی از جمله آن‌ها است.
 
وی یادآور شد:در شبکه‌های ماهواره‌ای برنامه‌هایی با زبان فارسی از کشورهایی که دشمنی آن‌ها با این نظام و ملت معلوم است پخش می‌شود تا بر جامعه ما تاثیر بگذارد.
 
حجت الاسلام غبیشاوی عنوان کرد:کشورهایی مانند انگلیس و آمریکا هیچ گونه دلسوزی برای ملت ما نداشته و شبانه روز برنامه‌هایی با رنگ و لعاب دینی و مذهبی در ماهوار‌ها پخش می‌کنند که سبب گمراهی برخی از جوانان بی‌اطلاع ما شد‌ه است.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ماهشهر افزود:غربی‌ها خواستار افزایش سن ازدواج در بین جوانان بوده تا با انحراف این قشر به مقاصد خویش برسند.
 
وی درباره حضور خانواده در جامعه خواستار شد و عنوان کرد:خانواده‌ها باید در رفتار و کردار جوانان خود بسیار حساس بوده تا در دام این شیاطین فاسد نیفتند.
 
حجت الاسلام غبیشاوی با اشاره به بازگشایی مدارس افزود:خانواده‌ها باید با مدارس و آموزشگاه‌ها ارتباط مستمر داشته باشند.
 
امام جمعه بندرماهشهر بیان کرد: مدارس به تنهایی از عهده سنگین تعلیم و تربیت بر نیامده بلکه با کمک خانواده می‌توانند به تربیت دانش آموزان برآیند.
 
منبع:تسنیم

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.