سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبعات اقدامات داعش بر زندگی مسلمانان «آمریکا»

اقدامات گروه تروریستی داعش در خاورمیانه، سال ها تلاش مسلمانان آمریکایی برای معرفی دین اسلام را بی ثمر کرده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اقدامات گروه تروریستی داعش در خاورمیانه، سال ها تلاش سخت مسلمانان آمریکایی برای ارائه تصویری صحیح از دین اسلام به جامعه آمریکا را بی ثمر کرده است.

دکتر «صابل احمد» مدیر سازمان «دستیابی به صلح» که توسط «انجمن اسلامی شمال آمریکا» حمایت می شود، طی مصاحبه ای با شبکه NBC شیکاگو گفت: مردم آمریکا با دفتر ما تماس می گیرند و با فریاد از ما می خواهند تا آمریکا را ترک کنیم.

وی افزود: ظهور به اصطلاح دولت اسلامی عراق در خاورمیانه و به تبع آن افزایش لفاظی های ضد اسلامی در سراسر جهان، سال ها تلاش ما در راستای معرفی دین اسلام را به هدر داده است.

احمد در ادامه گفت: هر گونه بحران و تنش در خاورمیانه حملات علیه مسلمانان را حدود 10 تا 15 درصد در آمریکا افزایش می دهد. وجود این گروه تروریستی سبب شده تا مردم آمریکا تصور کنند دین اسلام دین خصمانه ای است.

سازمان دستیابی به صلح پس از واقعه یازدهم سپتامبر به منظور معرفی دین اسلام و از بین بردن تصورات نادرست درباره این دین فعالیت خود را آغاز کرد، این سازمان تا به اکنون از طریق برپایی کنفرانس، کلاس های آموزشی، پوسترهای تبلیغاتی، تولید برنامه های تلوزیونی و رادیویی سعی در برطرف کردن این سوء تعبیرات در مورد دین اسلام داشته است.

معمولا این سازمان در تبلیغات خود یک جلد قرآن کریم ترجمه شده به زبان انگلیسی همراه با یک شماره تماس برای علاقمندانی که تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دین اسلام دارند را ارائه داده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.