سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درودگر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

از جلسات خصوصی برای برکناری کفاشیان اطلاعی ندارم/ کفاشیان بماند اما اهدافش را کامل کند

عضو مجمع فدراسیون فوتبال در خصوص مذاکرات پنهانی برای برکناری کفاشیان گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم اما معتقدم که کفاشیان باید بماند ولی اهدافش را کامل کند.

محمد صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: جلسات پنهانی اعضای مجمع در مکان‌های خصوصی را نشنیده ام‌ و از اینکه در این جلسات صحبت برکناری کفاشیان نیز عنوان شده است بی اطلاع هستم.
 
وی در ادامه افزود: در هر صورت معتقدم که کفاشیان در فدراسیون فوتبال بماند و برنامه خاصی را برای کامل کردن اهدافش در نظر بگیرد تا مشکلات ایجاد شده در فوتبالمان از بین برود و بهتر است کفاشیان فوتبال کشورمان برنامه‌های خاصی را در نظر بگیرد.
 
وی همچنین درباره عملکرد تیم ملی امید بیان کرد: قبلا حرف‌هایم را درباره تیم ملی  امید عنوان کردم و متاسفانه بحث کردن درباره تیم ملی امید بی فایده و تکراری است زیرا ما در فوتبالمان ‌ برنامه خاص و تئوری قابل قبولی نداریم.
 
درودگر‌ همچنین درباره عملکرد نامطلوب تیم ملی  امید اظهار کرد: کسانی که اشتباه می‌کنند باعث ایجاد ضربات سنگینی در فوتبالمان می‌شوند و نه تنها اشتباهات را نمی‌پذیرند بلکه موقعیت شغلی آنها بهتر نیز می‌شود و ارتقای شغلی پیدا می‌کنند و این در فوتبال ما طبیعی است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
vwddhgkv
۱۸:۴۵ ۰۴ مهر ۱۳۹۳
20