سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحماني:

دوست دارم زودتر خوب شوم و برای فولاد بازی کنم

بازیکن تیم فولاد گفت:در صورت پیروزی بر نفت و شکست خوردن حریفانمان به صدر جدول میرسیم و حضور خود را به عنوان مدافع عنوان قهرمانی ویک مدعی پر رنگ تر می کنیم

  بختيار رحماني در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دوست دارم زودتر خوب شوم و برای فولاد بازی کنم .البته نه به خاطر این که دلم برای لیگ ایران تنگ شده است بلکه به خاطر محبتی که اسکوچیچ به من دارد.او به من انگیزه می دهد و مرا برای بازگشت و بازی برای فولاد مصمم تر کرده است .
 وی با اشاره به احتمال انتقالش به تراکتورسازی ادامه داد: من به این شایعات توجه نمی کنم تا زمانی که کاری اتفاق نیفتد نبایدباورش کرد، من با استناد به اسناد موجود از خدمت پدرم معاف شدم با مسولان نظام وظیفه هم صحبت کردم و امیدوارم مشکل حل شود و این همه حرف و حدیث تمام شود .
رحمانی در مورد عملکرد تیم فولاد گفت: دلم می خواهد زودتر خوب شوم و به فولاد کمک کنم ولی از عملکرد بازیکنان این تیم خوشحالم آنها عالی بازی می کنند و بار دیگر فولاد را مدعی کردند.بازیکنالن بی ادعایی داریم که برای تیمشان زحمت می کشند و به فکر مطرح کردن خودشان نیستند.
 این بازیکن ادامه داد: امیدوارم مشکلاتم هرچه سریع تر برطرف شود و برای فولاد بهترین بازی ها را انجام دهم . البته برای تراکتوری ها سوءتفاهم ایجاد نشود تیم قوی و جاندار آنها را دوست دارم ولی در حال حاضر در خدمت فولاد هستم.

انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.