سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوکار در واکنش به اظهارات کامرون:

انگلیس، حامی تروریست‌هاست/ کامرون فراموش کرده ایران بزرگتری قربانی ترور در جهان است

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران، بزرگترین قربانی ترور در جهان است و گویا جیمز کامرون این مساله را فراموش کرده است.

"محمدصالح جوکار" در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اخیر نخست وزیر انگلیس در متهم کردن ایران به حمایت از گروه‌های تروریستی در مجمع عمومی سازمان ملل، اظهارداشت: ما تجربه تاریخی‌مان را فراموش نمی‌کنیم، اگر کسی با خود فکر کند، ملت رذالت‌های دولت انگلیس در ایران را از یاد می‌برد، اشتباه می‌کند.   
 
وی با بیان اینکه تاریخ خباثت و رذالت انگلیسی‌ها در ایران کاملا واضح است، ادامه داد: هزینه‌هایی که آنها به مردم ما چه قبل و چه بعد از انقلاب تحمیل کردند بسیار زیاد است، بنابراین نباید انتظار دیگری از نخست وزیر انگلیس داشت که از انرژی هسته‌ای ما و یا از ملت ما در داشتن حق قانونی خود حمایت کند.   
 
این نماینده مجلس با بیان اینکه غرب و انگلیس به دنبال محروم کردن مردم ما از علم و فناوری هسته‌ای هستند، افزود: انگلیس اقرار می‌کند که در کشور سوریه 7 هزار نفر تروریست دارد و ما هم فراموش نمی‌کنیم، بسیاری از ترورها در کشور ما از سوی غرب و انگلیس رخ داد که آبشخور و خاستگاه آن دولت انگلیس بود.   
 
جوکار اظهارات نخست وزیر انگلیس را امری طبیعی از سوی دولت این کشور عنوان کرد و اظهار داشت: بیشترین صدمه و لطمه‌ها از ناحیه تروریست‌هایی که پرورش دهنده آن انگلیس، صهیونیست و آمریکا بوده است متوجه کشور ما بوده، اگر کامرون این حرف را نمی‌زد حرف دیگری برای گفتن نداشت؛ ما هنوز هم انگلیس را دشمن خود می‌دانیم.   
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: ایران، بزرگترین قربانی ترور در جهان است و گویا کامرون این مساله را فراموش کرده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.