سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

تشکر وزیر نیرو از عملکرد رسانه ملی در زمینه بحران آب

چیت‌چیان گفت: از رسانه ملی به خاطر گزارش‌های ارزشمندش و آگاهی‌رسانی‌های که در بحران آب داشته تشکر می‌کنم.

حمید چیت‌چیان وزیر نیرو در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: رسانه‌ای که گسترده‌ترین ارتباط را با تمام مردم دارد رسانه ملی است و در برنامه‌ها با تیزرها و زیرنویس‌های مختلف سعی در آگاهی‌رسانی به مردم در زمینه بحران آب را داشته است.

وی افزود: رسانه ملی با وزارت نیرو و بخش آب همکاری مناسبی داشته و جا دارد که در اینجا از صدا و سیما تشکر کنیم.

چیت‌چیان تصریح کرد: همکاران صدا و سیما پا به پای همکاران ما در پروژه‌ها کار می‌کنند و گاهی اوقات آنها در سخت‌ترین شرایط در گرما و سرما پای بویلرهای نیروگاهها می‌آیند و سعی می‌کنند واقعیات صنعت را به مردم بشناسانند.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه این اقدامات صدا و سیما بسیار ارزشمند است افزود: من به نوبه‌ی خود بابت این اقدامات ارزشمند از صدا و سیما تشکر می‌کنم.

چیت چیان تصریح کرد: مواردی که گزارش شده بسیار حرفه‌ای و خوب تهیه شده و در آگاه کردن مردم تاثیر بسیار مثبتی داشته است و قبول دارم همکاران صدا و سیما بسیار خوب به رسالتشان عمل کرده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: کشور ما در یک منطقه خشک و نیمه خشک قرار گرفته است و از طرف دیگر خشکسالی‌های مستمری که اتفاق افتاده و تغییرات اقلیمی که به وجود آمده موجب شده که آب اهمیت ویژه ای پیدا کند.

چیت‌چیان با بیان اینکه همیشه مسئله آب برای ما مهم بوده است ، افزود:در حال حاضر اهمیت آب بیشتر احساس می‌شود ، آب مسئله‌ای است که تمام مردم هر روز با آن سرو کار دارند و این امر موجب شده که بسیار بسیار برای ما مهم باشد.

چیت‌چیان در پایان گفت: برای ما بسیار مهم است که همه مردم بدانند ، در بحرانی که ما در موضوع آب داریم چگونه باید عمل کنند.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سيدمحسن
۱۹:۴۹ ۲۴ مهر ۱۳۹۳
اگرتمام جويبارهاى كشوربه هم بپيوندندوبه درياچه اروميه بريزدطبيعتن سطح آب درياچه اروميه بالاميايدوازدرياچه اروميه بعنوان يك سدمخزنى براى كل كشورميتوان استفاده كردبايدتمام آب هاى سطحى به درياچه اروميه هدايت شودودرصورتى كه اين اقدام صورت گيردميلياردهاتومان درساخت سددركشورصرفه جويى ميشود_درياچه اروميه بهترين سدطبيعى مخزنى دركشوراست وميتوان بجاى چندين سدازدرياچه اروميه استفاده كرداين كاردرفصل سرمابهترين اقدام براى جلوگيرى ازطوفان نمك درتابستان وذخيره آب است