سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ خانچرلی خبر داد:

زورگیری از مرد رهگذر در پایتخت/حضور اتفاقی پلیس منجر به دستگیری پسران شرور شد

سرهنگ خانچرلی، صبح امروز از دستگیری 2 زورگیر موتورسوار هنگام سرقت و زورگیری از یک شهروند در محدوده خیابان "وصال" خبر داد و به تشریح جزییات پرونده متهم پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محسن خانچرلی، رییس پلیس پیشگیری پایتخت، ضمن اشاره به خبر دستگیری این متهمان به تشریح جزییات شناسایی و دستگیری آنها پرداخت.
 
این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: عصر روز گذشته ماموران گشت کلانتری 107 فلسطین، در راستای اجرای طرح امنیت محله محور، در حال گشتزنی در محدوده محدوده مذکور بودند که متوجه وقوع یک درگیری میان 2 مرد شده و برای بررسی موضوع به سوی آنها رفتند.
 
وی ادامه داد: زمانی که ماموران به آنها نزدیک شدند یکی از طرفین درگیری بلافاصله از محل گریخته و سعی کرد با سوار شدن بر ترک موتورسواری که کنار خیابان به انتظار وی نشسته بود از محل بگریزد که این امر با سرعت عمل ماموران ناکام و متهم در ابتدای همان خیابان بازداشت شدند.
 
سرهنگ خانچرلی، عنوان داشت: زمانی که متهمان فراری بازداشت شد طرف دیگر درگیری به ماموران مراجعه کرده و عنوان داشت که این افراد سعی داشته اند با تهدید چاقو از وی اخاذی و زورگیری کنند که با مقاومت وی روبرو شده و در همین زمان ماموران به محل رسیده اند.
 
رییس پلیس پیشگیری پایتخت، اضافه کرد: در بازرسی بدنی از متهمان كه "ق" و "و" نام داشتند 2 قبضه سلاح سرد و تعدادی اموال مسروقه شامل تلفن همراه، وجوه نقد و کیف پول کشف و شد که به همراه متهمان برای انجام تحقیقات به کلانتری منتقل شدند.
 
وی اظهار داشت: متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرم خود مبنی بر زورگیری و تهدید با سلاح سرد اعتراف کرده و اقرار کردند که با توجه به بیکاری و اعتیاد اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان می کنند و تا کنون یک بار هم به خاطر سرقت و زورگیری به زندان افتاده اند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۴:۵۵ ۰۶ مهر ۱۳۹۳
ضمن تشكر از نيروي انتظامي لطفا با شدت و قدرت با اين ارازل و اوباش برخورد كنيد تا ريشه كن شوند با تشكر
آقا
۲۲:۱۰ ۰۴ مهر ۱۳۹۳
یادتونه دو زورگیر که توسط دوربین مداربسته شناسایی شدند اعدام کردند بنابراین اینها هم باید اعدام بشن تازه اونایی که اعدام کردند کسی رو مجروح نکردند
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۳ مهر ۱۳۹۳
اینها اصلاح نمیشوند کاش به راحتی ازاد نشوند
ناشناس
۱۷:۰۳ ۰۳ مهر ۱۳۹۳
چقدر هم اون زندان تاثیر داشته