سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

کرمانشاه بیش از 4000 اثر تاریخی داردکه بیش از 2100اثر آن ثبت ملی شده است

معاون گردشگری استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه که تا چند سال پیش تنها معبری برای عبور گردشگران بود اکنون به مقصدی برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ محمدرضا ستایش فرگفت: استان کرمانشاه دارای بیش از 4000 اثر تاریخی شناخته شده است که بیش از 2100 اثر از آن ها ثبت ملی شده اند.

این مقام مسول در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: وضعیت گردشگری از لحاظ اقامتی و پذیرایی برای مسافران و به خاطر تبلیغات درست و کار آمد صدا و سیما و سایت های مرتبط با جاذبه های گردشگری باعث استقبال و توجه هرچه بیشتر گردشگران داخلی و خارجی به این دیار شده است.

ستایش فر افزود: عمده ترین مشکلاتی که در حوزه گردشگری استان وجود دارد در فاز زیرساخت هاست که بعضا بافت قدیمی و فرسوده ای را دارا هستند که در این راستا برنامه هایی را در بحث استانداردسازی اماکن اقامتی و تفریحی توریستی استان را در دست اقدام داریم.

وی تصریح کرد: در بحث شناسایی و بهبود وضعیت نیز تمامی شهرداری های مناطق استان و شهرستان ها برنامه هایی برای زیباسازی و آماده سازی استان و شهرستان ها برای پذیرش هرچه بهتر و بیشتر مسافران دارند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه اظهارکرد: در مجموع با توجه به جاذبه های طبیعی، تاریخی و تنوع فرهنگی، قومی و مذهبی که دیار سنگ و آب دارد شاهد توسعه روزافزون گردشگری در این دیار هستیم./ش/ن

برچسب ها: ملی ، کرمانشاه ، اثر ، تاریخی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.