سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

قزوین آماده مشارکت با بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری

استاندار قزوین از آمادگی برای مشارکت با بخش خصوصی جهت توسعه گردشگری وایجاد فضاها و مکانهای تفریحی در بخش تاریخی و طبیعی خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین ؛روزبه در دیدار با مدیر عامل  شركت توسعه ايرانگردي و جهانگردي ایران  یکی از اولویتهای استان قزوین در برنامه ششم توسعه را توجه به بخش گردشگری اعلام کرد و گفت: تدوین طرح جامع گردشگری استان ازاقداماتی است که برای رونق اقتصادی این بخش در دستور کار قرار گرفته است.

​استاندار قزوین با اشاره به ظرفیتهای گردشگری استان به ویژه دو آبگرم شهرستان آوج و یله گنبد بخش کوهین با ویژگی های درمانی خاص ، گفت : وجود اماکن مذهبی از جمله امام زاده حسین(ع) و مقبره چهار انبیا از دیگر ظرفیت های گردشگری استان قزوین است که باید به مردم کشور معرفی کرد.

مدیر عامل  شركت توسعه ايرانگردي و جهانگردي ایران هم در این دیدار گفت: با توجه به ظرفیتهای موجود در استان قزوین و سابقه و قدمت این شهر، درآمد گردشگری در این استان می تواند از درآمد نفت هم بیشتر باشد.
آقازاده بااشاره به بازدید ازطرحهای اجرا شده و دردست اجرای بخش گردشگری استان قزوین افزود: این برنامه ها شرکت توسعه گردشگری ایران را راغب کرد همکاری بیشتری برای توسعه فضاهای گردشگری و تفرجگاهی در این استان داشته باشد و سرمایه گذاران بخش خصوصی را برای اجرای طرحهای متعدد معرفی کند.

انتهاي پيام/ا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.