سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

جذب 6 میلیارد تومان بودجه پژوهشی در مازندران

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری مازندران گفت: با رشد 40 درصدی بودجه پژوهشی بیش از 6 میلیارد تومان بودجه برای مازندران جذب شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری  آجودانی در نشست شورای اداری این شهرستان افزود : دفاع مقدس و جنگ تحمیلی کشورمان دارای ابعاد بسیار مهمی است که برخی از آنها تاکنون بازگو نشده است.

وی با اعلام اینکه باید در نگاهمان به مبحث دفاع مقدس تجدید نظر کنیم، تصریح کرد: باید پیام‌های ناب و روح بلند هشت سال دفاع مقدس بازخوانی شده و برای نسل جوان بازتولید شود تا این میراث ارزشمند برای همیشه پاس داشته شده و زنده بماند.

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری مازندران با اعلام اینکه با وجود ، محدودیت، و موانع در مسیرمان موفق شدیم در 6 ماه نخست امسال در زمینه پژوهش جزء پنج استانداری برتر کشور باشیم، گفت: در حوزه آموزش نیز رتبه نخست استانداری‌های کشور را به دست آوردیم.

آجودانی با اعلام اینکه جز به خدمت مردم، رضایت خداوند، حفظ مصلحت نظام و منافع ملی به چیز دیگری نمی‌اندیشیم، افزود: با رشد 40 درصدی بودجه پژوهشی در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید، بیش از 6 میلیارد تومان بودجه جذب مازندران شد.

وی با اشاره به اجرایی شدن 140 پروژه توسعه‌محور و کاربردی که با تعریف لازم از سوی خزانه تخصیص اعتبار شد، تصریح کرد : از ادارات و نهادهای شهرستان آمل درخواست داریم پروژه‌هایی که توجیه لازم دارند را به استانداری اعلام کنند تا با نگاه جدی به آنها تخصیص اعتبار لازم صورت گیرد.

 انتهاي پيام/ا

 

برچسب ها: جذب ، بودجه ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.