سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست روند توسعه فوتبال بانوان با حضور کفاشیان و نمایندگان AFC و یوفا

شست روند توسعه فوتبال بانوان با حضور علی کفاشیان و نمایندگان AFC و یوفا بعدازظهر امروز در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ پس از بازدید نجولی تئو از سنگا پور و کانسل بی از استرالیا به عنوان نمانیده کنفدراسیون فوتبال آسیا و هستر جانتی از استرالیا به عنوان نماینده یوفا به همراه فریده شجاعی، مهدیه محمد خانی و المیرا ثمینی پور از امکانات ورزشی بانوان در تهران و آکادمی ملی فوتبال، اعضا با علی کفاشیان رئیس فدر اسیون فوتبال نشست نهایی خود را برگزار کرده و در خصوص برنامه‌هایی که ایران می تواند اجرا کند تا در آینده موفق باشد، به نکاتی اشاره کردند.

در ابتدای این نشست زهره هراتیان درباره روند احداث مرکز سنجش و بدنسازی آکادمی ملی فوتبال به نکاتی اشاره کرد و از مسئولین خواست تا با حمایت‌های خود شرایطی را فراهم کنند تا هر چه زودتر با تجهیز این مرکز، بازیکنان تیم‌های ملی و باشگاهی بتوانند از امکانات در بهترین شرایط ممکن استفاده کنند.

در ادامه جلسه مسئولین AFC و نماینده یوفا از ایران خواستند تا برنامه‌ریزی‌های مسابقاتی، اردویی و آموزشی بانوان به گونه ای باشد که بتوان در آینده شاهد رشد و گسترش این رشته بود.

اعضا به مسئولین فدراسیون فوتبال ایران اعلام کردند با برگزاری دوره‌های آموزشی، اعزام مربیان تیم‌های ملی به خارج از کشور، برگزاری اردوهای تدارکاتی مستمر می توانند در آینده فوتبال و فوتسال موفقی را داشته باشند. ضمن اینکه با توجه به امکانات فوتبال بانوان در ایران باید در سال 2018 ، ملی پوشان در فینال مسابقات خود حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.