سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رژیم صهیونیستی مسجد "شریف ابراهیمی" و گذرگاه "کرم ابوسالم" را به بهانه سال نوعبری می‌بندد

درحالی که قرار است مصر گذرگاه رفح را در جنوب غزه باز کند، رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که گذرگاه کرم ابوسالم را به بهانه سال نوعبری می‌بندد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، این پایگاه گزارش داده است؛ درحالی که مصر قرار است گذرگاه رفح در جنوب نوار غزه را باز کند، مقامات رژیم صهیونیستی از بستن گذرگاه کرم ابوسالم در شرق نوار غزه از فردا پنج شنبه به مناسبت سال نو عبری خبر داده‌اند.

این پایگاه گزارش داده است، مصر به منظور سفر دانشجویان فلسطینی که در دانشگاه‌های عربی قبول شده‌اند تصمیم گرفته است تا گذرگاه رفح را باز کند؛ اما این درحالی است که مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که گذرگاه کرم ابوسالم را در جنوب شرق نوار غزه از فردا پنج‌شنبه در برابر حرکت ورودی کالاهای کمکی و سوخت به غزه همزمان با عید سال نوی عبری خواهند بست.

همچنین مقامات این رژیم به مدیریت اوقاف و امور اسلامی شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری نیز اعلام کرده‌اند که تصمیم دارند تا مسجد شریف ابراهیمی را در روزهای پنجشنبه وجمعه در برابر نمازگزاران همزمان با اعیاد یهودی ببندند.

در این رابطه مدیریت اوقاف شهر الخلیل اعلام کرده است که مقامات رژیم صهیونیستی به ریاست تولیت مسجدابراهیمی اعلام کرده‌اند که قرار است تا این مسجد را در پایان هفته جاری به روی نمازگزاران ببندند و  تمامی صحن‌ها و رواق‌های آن را بر روی شهرک‌نشینان اسرائیلی به بهانه سال نوی عبری باز نمایند.

وی گفت: مسجد با تمامی رواق‌ها وصحنه‌هایش در برابر نمازگزاران مسلمان بسته خواهد شد و اذان از این مسجد پخش نخواهد شد.

وی سپس تصریح کرد: این اقدامات رژیم صهیونیستی تجاوز به خانه خدا و تحت تأثیر قرار دادن احساسات مسلمانان است.




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.