سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای ویندوزفون؛

از اوقات شرعی تمام شهرها با خبر شوید + دانلود

با تغییر اوقات شرعی در نیمه دوم سال نرم افزار اوقات شرعی ارائه شده که علاوه بر نمایش اوقات شرعی روزانه، به صورت خودکار آنها را به شما اعلام و یادآوری می‌کند.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شما با این نرم افزار زمان دقیق اوقات شرعی شهر خود را می توانید محاسبه کنید. نرم افزاری که طلوع و غروب آفتاب را دقیق به ما نشان می دهد و در وقت نماز اذان را پخش می کند و می تواند قبله را نیز جهت یابی کند. شما هم اکنون می توانید این برنامه مفید را برای گوشی های موبایل که از ویندوز پشتیبانی می کنند از سایت دریچه دریافت کنید. در این نرم افزار جهت یابی و پیدا کردن قبله بصورت دقیق و بدون هیچ خطایی صورت می پذیرد که جهت صحیح قبله را نمایش می دهد.



در بخش تنظیمات شما می توانید پخش اذان را تنظیم کنید و موذن خود را برای پخش انتخاب کنید که تمام موذن ها جزء 10 موذن برتر هستند. در قسمت تنظیمات ذکر شمار می توانید واکنش ذکر شمار را در دو حالت تنظیم کنید که بسته به نیاز کاربر دارد.



اوقات شرعی کامل شهرهای ایران، دقت بالای محاسبه بر اساس الگوریتم دانشگاه تهران، اذان گو با امکان انتخاب صدای اذان، امکان پخش اذان در زمانهای دلخواه قبل و بعد از اذان، کاشی زنده با قابلیت نمایش اذان بعدی، اوقات شرعی کامل و ذکر روزهای هفته، امکان شخصی سازی کاشی زنده، نمایش تاریخ خورشیدی و ذکر روز هفته در برنامه، قبله نما با امکان تعویض ظاهری، ذکر شمار، امکان تغییر ظاهری برنامه از ویژگی‌ها و قابلیت های کلیدی نرم افزار اوقات است.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 5.70 مگابایت
 • نسخه: 3.5.0.0
 • اجرا در: ویندوزفون 7.5، 8، 8.1 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز: 

 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.