سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

اعضای دو باند مواد مخدر با 32کیلوگرم حشیش دستگیر شدند

ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان موفق شدند دو باند مواد مخدر را متلاشی و از اعضای این باندها 32 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف کنند.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران  ؛رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان از فعالیت دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان زنجان مطلع شدند.

شیر محمدی افزود :با اطلاع از فعالیت این باندها تحقیقات تکمیلی در این زمینه آغاز و ماموران دریافتند عضو اصلی این دو باند به نام های'ح - ر' و 'م - ک' با قاچاقچیان مواد مخدر در استان البرز در ارتباط بوده و با همکاری سایر اعضایشان اقدام به توزیع مواد مخدر درسطح استان زنجان می کنند.

وی ادامه داد : با این اطلاعات عضو اصلی این باندها توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر به صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفت و پس از اطمینان از فعالیت و انتقال مواد مخدر توسط آنان دستور دستگیری صادر شد.

این مقام مسئول تصریح کرد :عضو اصلی یکی از اعضای این باندها به نام' ح - ش' حین حمل مواد مخدر تحت پوشش مسافر دستگیر و در بازرسی از ساک دستی وی 13 کیلوگرم حشیش کشف شد.

شیر محمدی اضافه کرد : اعضای یکی دیگر از باندهای مواد مخدر که با دو دستگاه خودرو از نوع پژو 206 و پراید در حال انتقال مواد مخدر از استان البرز در محور زنجان - خرمدره بودند، توسط ماموران متوقف و در بازرسی از آنها 20 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد.

وی ادامه داد : در این عملیات دو نفر از اعضای این باند به نام های'م - ح' و 'ب - ط' دستگر شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به متلاشی شدن این دو باند مواد مخدر خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.


منبع:ايرنا

انتهای پیام/ا


برچسب ها: باند ، مواد ، مخدر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.