سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطلاعیه روابط عمومی جمعیت هلال احمر در خصوص اقدام به خودکشی یک مراجعه کننده

متاسفانه صبح امروز یکی از مراجعان به جمعیت هلال احمر که با معرفی نامه برای تامین بخشی از هزینه های درمانی بیماری خود به این جمعیت مراجعه کرده بود، اقدام به خودکشی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، جمعیت هلال احمر صبح امروز فردی میانسال برای دریافت داروهای خاص بیماری صرع خود به این جمعیت مراجعه کرده و بلافاصله تقاضای نامبرده ثبت و از طریق اتوماسیون اداری حسب مقررات برای سازمان داوطلبان جمعیت و بلافاصله به معاونت منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی ارجاع و راهنمایی شد.

متاسفانه این فرد پس از خروج از دبیرخانه واقع در طبقه همکف به سمت راه پله های منتهی به پارکینگ جمعیت هلال احمر رفته و بی محابا خود را از طبقه همکف به پارکینگ چهارم رها می کند.
نیروهای حراست جمعیت بلافاصله مراتب را به اورژانس تهران اطلاع داده و عوامل اورژانس پس از حضور در صحنه اعلام کردند که وی فوت کرده است.

لازم به توضیح است که بر اساس مقررات، دریافت هرگونه کمک مالی یا دارویی از جمعیت هلال احمر از طریق سازمان داوطلبان این جمعیت و توسط واحد مددکاری مستقر در سازمان مذکور انجام می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
HASAN
۲۰:۲۳ ۰۵ مهر ۱۳۹۳
خوشبحالش .دیگه نیازی به هیچ کمک و رسیدگی نداره اگه این کار رو نمیکرد بعد کلی زجر و برو بیا به پایان راه میرسید ولی الان دیگه با خیال راحت به خواب ابدی رفته. دیگه از این چه کنم چه کنم نجات پیدا کرده.
ناشناس
۲۰:۲۷ ۰۳ مهر ۱۳۹۳
دانشگاه علوم پزشکی کرمان دو عدد تخم مرغ و یک نان 250گرمی را پنج هزار تومان برای یک فرد متاهل در سایت غذای خود قرار داده است این است تدبیر و امید و به فکر معیشت بودن
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۳ مهر ۱۳۹۳
چشم و دل مسولین روشن ,
samira
۰۱:۰۱ ۰۳ مهر ۱۳۹۳
معلوم نیست اون بنده خدارو چی بهش گفتن که تصمیم به این کار گرفت. لابد گفتن برو چند ماه دیگه رسیدگی میشه یا با عصبانیت گفتن برو از فلانجا تاییدیه بگیر ما ببینیم آیا تو چنین بیماری داری یا نه؟ای خدا از دست این از خدا بی خبرا...
نظر من و پخش کنید
محمد
۲۲:۱۷ ۰۲ مهر ۱۳۹۳
حتما از شدت خوشحالی ناشی از برخورد خوب هلال احمر و تامین شدن داروهایش خودش را کشته......
ناصر
۲۰:۴۶ ۰۲ مهر ۱۳۹۳
مسئولین توراخداگرانی بیدادمیکنه مردم رودریابید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فاطمه
۱۹:۰۱ ۰۲ مهر ۱۳۹۳
خدا صبری به این خانواده و وجدانی به مسئولین عطا نماید
ناشناس
۱۷:۴۷ ۰۲ مهر ۱۳۹۳
هلال احمر راحت باشه ، بنده خدا دیگه نیازی به کمک و هزینه نداره
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۲ مهر ۱۳۹۳
چشم مسعولین روشن که اینقدر هزینه ها رو بالا بردن