سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان /

با دفتر حماسه خاطرات جنگ را ورق بزنید

مدیر کل صدا و سیمای استان کرمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ویژه برنامه های صداوسیمای مرکزکرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، حجت الاسلام سید جواد موسوی مدیر کل صدا و سیمای استان کرمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه برنامه های رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای مرکز کرمان به مناسبت آغاز این هفته با موضوعات دفاع مقدس برنامه ریزی شده است، گفت: در حوزه صدا دو برنامه "پلاک" و " بسیج مدرسه عشق" به صورت ویژه به دفاع مقدس می پردازد.

وی با اشاره به اینکه پلاک عنوان برنامه ای 30دقیقه ای از صدای مرکزکرمان است که درآن صحبتهای رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، پیام های شهدا وخانواده های آنان پخش می شود، افزود: بیا به خانه آلاله ها سری بزنیم، معرفی کتابهای دفاع مقدس، یک شهید یک خاطره، بربال دعا تاعرش خدا، بخشهای مختلف این برنامه رادیویی را تشکیل می دهند.

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: بسیج مدرسه عشق نیز برنامه ای 15دقیقه ای است که درهفته دفاع مقدس به طور ویژه پخش می شود و دراین برنامه نقش بسیج وبسیجیان دردفاع مقدس درقالب بخشهای گفتاری ، گزارش و خاطرات بسیجیان بیان می شود.

وی از پخش سه برنامه در حوزه سیما با موضوع دفاع مقدس خبر داد و خاطر نشان کرد: "دفترحماسه" عنوان برنامه ای تلویزیونی است که درایام هفته دفاع مقدس هرشب با حضور فرماندهان ورزمندگان هشت سال دفاع مقدس استان کرمان از شبکه کرمان پخش می شود.

مدیر کل صدا و سیمای استان کرمان با اشاره به اینکهگفتگوبا فرماندهان ورزمندگان ،موسیقی ها وتصاویرمربوط به سالهای دفاع مقدس ،مسابقه ،گزارش از جمله بخش های این برنامه 70دقیقه ای است، گفت: دفترحماسه درایام دفاع مقدس هرشب ساعت 45/20دقیقه از شبکه استانی سیمای مرکز کرمان پخش می شود.

وی با اعلام اینکه "دریادلان" نیز ویژه برنامه 15دقیقه ای است که درقالب گفتگو با رزمندگان و جانبازان وخانواده های معظم شهدا و با استفاده از کلیپ ها وتصاویرمرتبط، به روایت عملیات ها وحوادث جنگ تحمیلی می پردازد، تشریح کرد:این برنامه 3 قسمتی در ایام دفاع مقدس هرروز ساعت 20/17از سیمای مرکز کرمان پخش می شود.

حجت الاسلام موسوی همچنین با بیان اینکه گفتگوی ویژه خبری سیمای مرکز کرمان درایام دفاع مقدس با حال وهوای ویژه این ایام به مخاطبان ارائه می شود، گفت: در طول هفته دفاع مقدس،این برنامه 35دقیقه ای با حضور فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، ابعاد مختلف این حماسه بررسی می شود.

وی تصریح کرد: گفتگوی ویژه خبری بعد از خبر22 از شبکه کرمان پخش می شود./ش/ن

برچسب ها: خاطرات ، صدا ، سیما ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.