سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترین اخبار"سیاسی" چهارشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: اقتدار ایران باعث شد آمریکا گزینه نظامی علیه ما را از روی میز برچیند/روحانیت در خط مقدم مبارزه با دشمنان دین ، جزئیات حضور نیروی دریایی ارتش در کانال سوئز و مدیترانه/ ویژگی زیردریایی‌های قدرتمند ایران/ آمریکایی‌ها بر اساس عملیات "رعد" فیلم ساختند ، بزرگترین مشکل در دنیای امروز هژمونی قدرتهای بزرگ و بی‌عدالتی است/ در صورتی که به حقوق ملت ایران خدشه وارد نشود آماده توافق هستیم و../ است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است به شرح زير است

جمعی از فرماندهان عالی‌رتبه نظامی و انتظامی با فرمانده معظم کل قوا دیدار کردند + تصاویر



 رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار فرمودند: جمهوری اسلامی ۸ سال با کمبود امکانات و اختلالات ناشی از اوضاع انقلاب در مقابل این جبهه‌ عظیم ایستاد. طرف مقابل دست از پا درازتر نتوانست به اهداف خبیث خود دست یابد و دفاع مقدس مایه‌ آبروی ملت ایران شد.

بزرگترین مشکل در دنیای امروز هژمونی قدرتهای بزرگ و بی‌عدالتی است/ در صورتی که به حقوق ملت ایران خدشه وارد نشود آماده توافق هستیم

 رییس جمهوری در دیدار "بان کی مون" دبیر کل سازمان ملل متحد گفت: جهان امروز با مشکلات فراوانی از قبیل تروریسم، خشونت و تهدیدهای زیست محیطی مواجه است، اما بزرگترین مشکل، هژمونی قدرت‌های بزرگ و بی‌عدالتی در دنیای امروز است.

دنیا حمله آمریکا به داعش را جدی نمی‌گیرد / حضور رئیس‌جمهور در مذاکرات هسته‌ای منطقی نیست
 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به حمله نظامی آمریکا به خاک سوریه، گفت: این اقدام آمریکا خارج از چارچوب سازمان ملل و مغایر با مقررات بین‌المللی است و دنیا حمله آمریکا به داعش را جدی نمی‌گیرد.

جوابیه "عسگری‌آزاد" به اظهارات نماینده ارومیه درباره مربیان پیش‌دبستانی
 جوابیه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور نسبت به اظهارات اخیر نماینده ارومیه در زمینه مربیان پیش‌دبستانی در صحن علنی خانه ملت قرائت شد.

ملت ایران هیچ‌گاه در برابر آمریکا سر خم نمی‌کند/ به مذاکره‌کنندگان می‌‌گوییم بیانتان کوبنده و دستانتان پرتوان باد
نماینده مردم تهران گفت: 8 سال دفاع مقدس شهادت می‌دهد که ملت ایران از آزادی خود به قیمت خون فرزندانش دفاع کرده و خواهد کرد، مبادا فشارهای ظاهری استکبار، مسئولین را نسبت به خط اصیل انقلاب سست کند، ملت ایران هیچ‌گاه حاضر نشده و نمی‌شود تا در مقابل آمریکا سر خم کند.

بعضی مسائل بی‌اهمیت در ایران منجر به اختلافات میان مردم شده است
سخنگوی کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه توجه به بعضی مسائل بی‌اهمیت مانند عناوین بومی و غیر بومی منجر به اختلافات میان مردم دو استان، دو شهر و یا دو روستا شده است، گفت: شورای عالی امنیت ملی با مطالعه علمی در حل این اختلافات بکوشد.

اقتدار ایران باعث شد آمریکا گزینه نظامی علیه ما را از روی میز برچیند/روحانیت در خط مقدم مبارزه با دشمنان دین

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: قدرت بالای ایران در منطقه موجب شد تا دشمنان با شرم زدگی گزینه نظامی را از روی ‏میز برچینند.

جزئیات حضور نیروی دریایی ارتش در کانال سوئز و مدیترانه/ ویژگی زیردریایی‌های قدرتمند ایران/ آمریکایی‌ها بر اساس عملیات "رعد" فیلم ساختند
فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره این‌که نیروی دریایی سفر خبرسازی به کانال سوئز و مدیترانه داشت، گفت: به گفته مقام معظم رهبری، دشمنان می‌دانند حضور نیروی دریایی در دریاهای آزاد از جمله باب‌المندب، دریای سرخ، کانال سوئز و... برای تجاوز به دیگران نیست و قصد حمله ندارید، اما نفس حضور شما است که این تأثیر را می‌گذارد و این‌ها همانند زنبور به جوش و خروش افتاده‌اند.

ناظرین مجلس در شورای عالی اداری مشخص شدند
 با رای موافق نمایندگان، قاضی‌زاده هاشمی و جلیلی به عنوان ناظرین مجلس در شورای عالی اداری مشخص شدند.

جمعی از فرماندهان عالی‌رتبه نظامی و انتظامی با فرمانده معظم کل قوا دیدار کردند + تصاویر رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار فرمودند: جمهوری اسلامی ۸ سال با کمبود امکانات و اختلالات ناشی از اوضاع انقلاب در مقابل این جبهه‌ عظیم ایستاد. طرف مقابل دست از پا درازتر نتوانست به اهداف خبیث خود دست یابد و دفاع مقدس مایه‌ آبروی ملت ایران شد.

اسامی ناطقان میان دستور امروز مجلس

 عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اسامی ناطقان میان دستور امروز را قرائت کرد.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.