سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

دوره های شناخت امام باقر (ع) درقم با حضور اساتید حوزه

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس قم از برگزاری دوره امام باقر(ع) شناسی با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه قم در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ؛ مدیرکل روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س)اظهار کرد: همزمان با ایام شهادت امام باقر علیه‌السلام، دوره کوتاه‌مدت امام باقر(ع) شناسی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور اساتید برجسته حوزه علمیه قم در این دوره کوتاه ‌مدت گفت: در این دوره که به بررسی شخصیت فردی و اجتماعی امام باقر علیه‌السلام می‌پردازد حجج اسلام والمسلمین محمد جواد طبسی، سید منذر حکیم، علی نصیری، علی‌اصغر رضوانی، نقی پورفرد، عرفان، جباری و حیدری‌فر حضور دارند.

حجت الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب درباره موضوعات ارائه شده در این دوره 12 روزه که از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) برگزار می‌شود، ادامه داد: نسب شناسی، ولادت تا شهادت، سبک زندگی فردی و اجتماعی، جریان‌شناسی فکری معارضان، امام باقر(ع) شکافنده علوم، پیام‌ها و پندها،‌ امام باقر(ع) و قرآن، امام باقر(ع) در نگاه دیگران و تربیت شدگان امام باقر علیه‌السلام از جمله مباحث این دوره است.

وی در پایان با اشاره به آغاز نخستین دوره امام باقر(ع) شناسی از 5 الی 17 مهر ماه جاری در شبستان نجمه خاتون(س) حرم مطهر گفت: به خواهران و برادرانی که در این دوره حضور منظم داشته و در آزمون پایانی نمره قبولی کسب کنند گواهی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) اعطا می‌شود.

 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.