سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

اوقات فراغت زمانی برای مطالعه، تفکر و مهارت‌افزایی است

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دانش‌آموزان ایرانی توصیه کرد که اوقات فراغت خود را به زمان‌هایی برای مطالعه، تفکر و مهارت‌افزایی تبدیل کنند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علیرضا حاجیان‌زاده درآیین نواختن زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان شهید محمد منتظری نجف آباد اصفهان،به دانش‌آموزانی که عکس شهدای مدرسه را بالای سر گرفته بودند گفت: واقعیت این است که یادگیری و تعلیم و تربیت به زمان و مکان خاصی محدود نمی‌شود و نباید تنها به آموزش‌های رسمی - که در قالب درس و مدرسه و کتاب و آزمون شکل می‌گیرد بسنده کنیم.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: ما خواسته یا ناخواسته در تمامی ایام سال و لحظه‌های زندگی به یادگیری اشتغال داریم این امر از طریق فضای عمومی جامعه، رسانه‌ها، فضاهای مجازیَ، روابط خانوادگی و معاشرت‌های دوستانه صورت می‌گیرد و از این راه مجموعه‌ای از فرآیند یادگیری و تربیت  شکل می‌گیرد.

وی در ادامه به دانش‌آموزان دو توصیه داشت و خاطر نشان کرد: به گونه‌ای دوران تحصیلی خود را رقم بزنید که خاطراتی خوب و خوش و رضایت‌مندی از دوران تحصیل برای شما ایجاد شود و بعد از آن نیز اوقات فراغت را به نحوی برنامه‌ریزی کنید که آن یادگیری و مهارت‌های شما افزایش یابد آن‌گاه دانش‌آموزان ما به انسان‌هایی متفکر، با مطالعه و با مهارت و توانمند تبدیل خواهند شد.

انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.