سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توصیه معاون اداری و مالی سازمان تأمین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان و کارفرمایان؛

سهولت در دریافت خدمات با واریز حق بیمه حداقل 72 ساعت قبل از مهلت مندرج در برگ پرداخت

معاون اداری و مالی سازمان تأمین‌اجتماعی از تلاش مستمر برای فراهم شدن امکان ارائه خدمات آنی صدور و تمدید دفترچه‌های درمانی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،رضا راعی معاون اداری و مالی سازمان تأمین‌اجتماعی با اعلام این خبر افزود: با توجه به مهلت زمانی زیادی که برای پرداخت حق‌بیمه در نظر گرفته شده است، اغلب مخاطبان سازمان تأمین‌اجتماعی، پرداخت حق‌بیمه را به آخرین روز مقرر موکول می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌های بانک مرکزی و اجرای طرح شاپرک، به بیمه‌شدگان و کارفرمایان محترم توصیه می‌شود به منظور دریافت خدمات به‌هنگام، حداقل 72 ساعت قبل از مهلت مندرج در برگ پرداخت نسبت به واریز حق‌بیمه اقدام و سپس برای تمدید و صدور دفترچه درمان به دفاتر کارگزاری و شعب ذیربط مراجعه کنند.

دکتر راعی ضمن اشاره به امکان پرداخت حق‌بیمه از طریق بانک‌های رفاه کارگران، تجارت، ملی، ملت، صادرات، کشاورزی و سپه اظهار داشت: از آنجا که شناسه پرداخت در هر ماه با ماه بعد متفاوت است، نمی‌توان از شناسه مندرج بر روی یک برگ پرداخت برای پرداخت حق‌بیمه در ماه‌های بعد استفاده کرد.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین‌اجتماعی تاکید کرد: بیمه شدگان برای تسریع در دریافت خدمات به هنگام پرداخت حق بیمه، دقت لازم در ثبت شناسه 17 رقمی مندرج در برگ پرداخت که مختص ذینفع و شامل اطلاعاتی از قبیل کد شعبه مربوطه، سال و ماه مورد نظر است را داشته باشند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.