سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دراش: فرصت‌سوزی اصلی‌ترین مشکل فوتبال و فوتسال بانوان ایران است

نماینده AFC گفت: مدیران تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال باید تفکر تیمی را بالا ببرند تا بازیکنان بتوانند با تمرکز بر روی بازی در کوتاهترین زمان بهترین تصمیم را بگیرند.

دراش، نماینده AFC در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد نقاط ضعف تیمهای ملی و باشگاهی فوتبال و فوتسال بانوان گفت: شناخت زیادی از فوتبال و فوتسال بانوان ایران ندارم و از نزدیک مسابقات را ندیده‌ام تنها آشناییم از طریق تلویزیون است بزرگترین و ایرادی که در تیم‌های فوتبال و فوتسال بانوان دیدم زمان زیادی است که بازیکنان در حین بازی برای انتخاب صحیح صرف می‌کنند بازیکنان زمانی که توپ را در تصاحب دارند تا بتوانند درست نگاه کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند زمان زیادی استفاده و توپ را در بیشتر مواقع از دست می‌دهند اصلاح این روش باید از پایه شروع شود.

دراش در ادامه تصریح کرد: مشکل دیگری که در تیم‌های ایران می‌بینیم رها کردن بازیکنان بعد از بازگشت مسابقات به حال خود است در صورتی که این بازیکنان باید زیر نظر مربی خود باشند به اردوهای متعدد بروند تا با هماهنگی بیشتر در مسابقات شرکت کنند.

وی در ادامه در مورد کمک‌هایی که AFC می‌تواند به پیشرفت فوتبال و فوتسال در ایران بکند گفت: این پروسه موردی نیست که بتوان در یکی، 2 روز بیان کرد. بلکه باید به صورت ریشه ای و ریزبینانه بررسی و راهکارهای مورد نیاز را ارائه کنیم ارتباطمان را ادامه داده تا بر روند پیش‌رفت این راهکارها نظارت داشته باشیم.

دراش در پایان گفت: زنان ورزشکار برای پیشرفت هر چه بیشتر در رشته‌های تخصصی خود باید فکر و دیدی حرفه‌ای داشته باشند با مشکلات موجود مقابله کرده و روند صعود را در پیش بگیرند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مشکل ، فوتبال ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.