سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دید مثبت نمایندگان AFC به پیشرفت فوتبال و فوتسال بانوان

سه نماینده AFC صبح امروز نشستی با رئیس فدراسیون فوتبال بانوان و اعضای آن برای شناسایی روند پیشرفت و شناسایی مشکلات فوتبال و فوتسال و ارائه راهکار‌هایی برای ارتقای سطح فوتبال و فوتسال بانوان داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، صبح امروز جلسه‌ای در فدارسیون فوتبال با حضور سه نماینده AFC  (دراش، کانی سل بی، جولی تئو) و فریده شجاعی رئیس فدراسیون بانوان، علیپور (رئیس کمیته مسابقات)، مهدیه محمد‌خانی( مدیر بین‌الملل فوتبال و فوتسال بانوان)، المیرا سمیعی‌پور (مسؤل تیم‌های بانوان) و دهقانیان مربی تیم ملی فوتبال، صورت گرفت و ماحصل این گفتگو در مورد کارها و پیشرفت‌هایی که تا به امروز تیم‌های فوتبال و فوتسال بانوان در سطح کشوری و بین‌المللی انجام گرفته صورت گرفت.

در ادامه نمایندگان AFC از سر‌مربی تیم ملی دهقانیان سؤالاتی در مورد انتخاب بازیکنان تیم ملی و کارهایی که برای آموزش مربیان انجام شده پرسیده شد بعد از پایان صحبت‌ها، خبرنگاران حاضر سؤالاتی از نمایندگان AFC پرسیدند که این سؤالات حول محور نقطه ضعف‌های ایران برای مطرح شدن در آسیا و کمک‌هایی که AFC می‌تواند به ارتقای سطح فوتبال و فوتسال کشور انجام دهند، صورت گرفت و نمایندگان در جواب گفتند که این پروسه در مدت دو سفر انجام می‌شود . در سفر اولمان با دیدن نمایندگان باشگاه‌ها و صحبت با آنها و بازدید از شرایط سخت افزاری و نرم افزاری در کل درک شرایط فوتبال و فوتسال بانوان و ارائه نظر برای ایجاد شرایط مطلوب و کمک‌های AFC بود. سفر دوم برای بازید بررسی نظرهای و پیشنهادات می‌باشد تا بتوانیم کمکی کنیم و به هدفی که تیم‌های فوتسال و فوتبال بانوان در آینده دارند، برگزار می‌شود و این رابطه قطع نخواهد شد تا هم بتوانیم کمک‌های خود را ادامه داده و هم  به روند پیش رفت فوتبال و فوتسال بانوان نظارتی داشته باشیم.


ادامه برنامه نمایندگان AFC در ساعت 18 بعد از ظهرامروز (سه‌شنبه) با حضور کفاشیان رئیس فدراسیون و نمایندگان باشگاه‌های فوتبال و فوتسال بانوان ادامه می‌یابد و فردا در پارک پردیسان با دیدن توانایی بانوان رده‌های سنی مختلف پایان می‌پذیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، فوتسال ، تیمها ، بانوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.