سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

فعالیت 13 مدرسه کوچ‌روی عشایری در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حال حاضر 13 مدرسه کوچ‌روی عشایری در این استان وجود دارد، گفت: این تعداد مدارس آماده پذیرش دانش‌آموزان عشایری در مناطق عشایرنشین این استان هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،علیرضا کریمیان، با بیان اینکه از مدت‌ها پیش تدارکات لازم برای بازگشایی مدارس انجام شده است،‌ اظهار داشت: امروز همزمان با اول مهر 170 هزار دانش‌آموز در بیش از 2 هزار و 200 مدرسه در استان چهارمحال و بختیاری کسب علم و دانش را در سال تحصیلی جدید آغاز کردند.

کریمیان بیان داشت: در حال حاضر در این استان 17 هزار معلم و پرسنل مشغول خدمت‌رسانی به 170 هزار دانش‌آموز هستند که امیدواریم با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت‌ گرفته بتوانیم رضایت دانش‌آموزان را جلب کنیم و سطح علمی مدارس این استان را ارتقاء بخشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری ما موفق شدیم 3 هزار میلیون ریال اعتبار تحت عنوان سرانه دانش‌آموزی ویژه بازگشایی مدارس را ابلاغ کنیم و همچنین در زمینه جذب اعتبار برای تجهیز مدارس این استان نیز قدم‌های خوبی را برداریم.

*مدارس عشایری چهارمحال و بختیاری آماده پذیرش دانش‌آموزان هستند

کریمیان با بیان اینکه در حال حاضر 13 مدرسه کوچ‌روی عشایری در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد، خاطرنشان کرد: این تعداد مدارس آماده پذیرش دانش‌آموزان عشایری در مناطق عشایرنشین این استان هستند.

وی تاکید کرد: مدارس عشایرنشین در ماه‌های اولیه سال تحصیلی در استان چهارمحال و بختیاری فعالیت دارند و بعد از آن به‌خاطر کوچ به استان خوزستان در استان خوزستان فعال می‌شوند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: شهرکرد ، عشایر ، مدرسه ، کوچ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.