سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان /

كلاهبرداري به بهانه وعده اشتغال در سیرجان

فرمانده انتظامي سيرجان با تاكيد بر اينكه افراد كلاهبردار معمولا شيك پوش ، حراف و ولخرج هستند گفت:كلاهبرداري كه با "وعده اشتغال " از شهروندي مبلغ 7 ميليون ريال كلاهبرداري كرده بود توسط پليس آگاهي دستگير شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس، سرهنگ "هادي ثمره" گفت: ماموران پليس آگاهي شهر سيرجان در پي گزارش شهروندي مبني بر اينكه فردي به بهانه وعده اشتغال فرزندش از طريق رمالي ، مقاديري وجوه نقد از وي دريافت كرده است ، تحقيقات خود را براي دستگيري عامل اين كلاهبرداري آغاز كردند .

وي با اشاره به پيگيري هاي شبانه روزي و تجسس هاي پليس، تصريح کرد: مظنون اصلي پرونده اين كلاهبرداري كه فردي تبعه پاكستان بود شناسايي و دستگير شد.

"ثمره " خاطرنشان کرد : در بازجويي هاي به عمل آمده، متهم در ابتدا منكر هر گونه كلاهبرداري شد اما با مشاهده مدارک و مستندات موجود لب به اعتراف گشود و به دريافت 7 ميليون ريال وجوه نقد از اين شهروند اعتراف كرد.

وي عنوان كرد : در ادامه تحقيقات ماموران پليس آگاهي مشخص شد كه اين فرد از سادگي بعضي از شهروندان سوء استفاده مي كند و با وعده حل مشكلات ، از طريق رمالي و دعانويسي اقدام به كلاهبرداري مي کند.

انتهاي پيام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.