سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان /

مردم مناطق محروم کرمان به مشهد مقدس اعزام می شوند

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت : صد زائر که توان مالی ندارند ودر مناطق محروم زندگی می کنند برای نخستین بار به سفر زیارتی مشهد مقدس در نیمه دوم مهر ماه امسال اعزام می شوند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی اداره اوقاف ،حجت الاسلام سید رضا فاطمی از اعزام یک صد زائر کرمانی به حرم مطهر رضویی در نیمه دوم مهر ماه امسال در قالب طرح زائران حرم رضویی همزمان با سراسر کشور خبر داد.

وی تصریح کرد: این دومین سالی است که این طرح در استان اجرا می شود ، پارسال نیز 700 نفر از خدام مساجد و اماکن مذهبی و محرومین مناطق جنوبی استان به این سفر زیارتی اعزام شدند.

حجت الاسلام فاطمی از اعزام 350 زائردر مرحله دوم این طرح خبر داد و تصریح کرد : طبق برنامه ریزی های صورت گرفته یک صد تن از این عزیزان برای اولین بار به زیارت حضرت ثامن الحجج مشرف می شوند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه محرومیت استان کرمان باعث شده است که خیلی از مردم مناطق محروم استان موفق به تشرف به حرم رضویی نائل نشوند ،از اعزام این زائران با اولویت شهرستانهای جنوبی و محروم استان ، مدد جویان کمیته امداد ،سازمان بهزیستی و نیروهای خدماتی شهرداری و... خبرداد .

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیره استان یادآور شد : کلیه هزینه های این طرح از محل نیات موقوفات مرتبط و منطبق و همچنین توسط متولیان موقوفات غیر متصرفی و خیرین تامین شده است.

انتهاي پيام/ز


برچسب ها: زیارت ، مشهد مقدس ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.