سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای برنامه‌های فرهنگی گسترده در هفته مهارت و کارآفرینی

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در هفته مهارت به طور هماهنگ در سراسر کشور اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی گسترده می‌کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان قبولی آموزش‌های غیررسمی در کشور فعالیت‌های گسترده‌ای را چه در حوزه ستاد و چه در استان‌ها در زمینه ارایه خدمات آموزشی فنی و حرفه‌ای به عهده دارد که این اقدامات طی سال‌های اخیر و با فعالیت‌های شبانه روزی مسئولان این نهاد با دامنه‌ای وسیع‌تر و با برنامه‌ریزی‌های دقیق استاندارد و به روز پررنگ‌تر شده است به طوری که می‌توان آثار این تغییر رویکرد در آموزش‌های مهارتی را در سطح جامعه به وضوح مشاهده کرد. 

بنابراین گزارش با توجه  به نقش مهم مهارت آموزش و توسعه اشتغال و ارتقاء توانمندی‌های عملی در افراد که لازمه توسعه همه جانبه در کشور نیز تلقی می‌شود بسترسازی به منظور بط و گسترش فرهنگ مهارت آموزی در جامعه از جمله وظایف خطیر و مهم رسانه‌ها محسوب می‌شود تا مردم هرچه بیشتر با فواید و نقش موثر این قبیل آمد و شدها در تولید ثروت و کارآفرینی آشنا شده و فرهنگ مهارت آموزی را جایگزین فرهنگ مدرک گرایی و پشت میزنشینی کنند.

گفتنی است امیدواریم با ایجاد انگیزه، و عزم ملی برای دستیابی به فرصت‌های شغلی از طریق توسعه فرهنگ مهارت آموزی شاهد رشد و توسعه روز افزون کشور و کاهش نرخ بیکاری باشیم. 

انتهای پیام/  
 

برچسب ها: برنامه ، فرهنگی ، مهارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.