سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولویت حال حاضر کشور رفع مشکل بیکاری است

قائم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت:‌در حال حاضر دغدغه اشتغال پاشنه آشیل کشور است که دشمن به آن چشم طمع دوخته و باید با تمام توان رفع مشکل بیکاری را در اولویت برنامه های خود قرار دهیم.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ابوالحسن فیروز آبادی قائم مقام وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در گردهمایی بزرگ بسیجیان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی که به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سالن هفده شهریور وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد گفت: 8سال دفاع مقدس درس‌هایی را به ما آموخت که باید همواره آن‌ها را در ذهن خود مرور کنیم و برای نسل‌های آینده که شاهد آن نبوده‌اند نیز تکرار کنیم.

وی در ادامه با اشاره به این که این جنگ در بدترین شرایط ممکن در کشور حادث شد تصریح کرد: دفاع مقدس زمانی آغاز شد که در برهه‌ای حساس به لحاظ نوپا بودن نظام مستقل اسلامی قرار داشتیم، نظامی که مردم کشورمان حدود 100سال برای استقرار آن جنگیده بودند و همواره آرزوی شکل گیری آن را در سر می‌پروراندند در این شرایط بود که دشمن به صورت همه جانبه و با حمایت های مستقیم و غیر مستقیم تمامی ابر قدرت‌ها از جمله کمک‌های نظامی، اطلاعاتی و نیروهای زرهی به کشورمان یورش آوردند.

فیروز آبادی در ادامه با تأکید بر این وحدت مردم در این جنگ موجب موفقیت شد ادامه داد: آن چه موجب پیروزی ما در این جنگ تحمیلی بود وحدت مردم در شعار انقلاب یعنی همان جمهوری اسلامی بود که مردم با دل و جانآن را انتخاب و برای ایستادگی آن جنگیدند.

وی همچنین به وضعیت اسف بار کشورهای وابسته در منطقه اشاره کرد و افزود: کشور ما با تکیه بر ولایت و حفظ وحدت خود تا کنون توانسته از تمامی مشکلات و موانع موجود سربلند بیرون ‌آید و امیدواریم در ادامه راه نیز با حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های والای انتقال از این مسیر پر تلاطم به سلامت عبور کنیم.

فیروز آبادی در ادامه به وظیفه خطیر وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی پس از جنگ تحمیلی و راستای اشتغال زایی و بهبود کیفی زندگی خانواده‌ها  تأکید کرد و گفت: این وزارت خانه دستگاهی است که به طور کامل در خدمت است و وظایف و مسئولیت‌هایش و تمامی اقشار مردم را در برمی‌گیرد از جمله با تنظیم روابط کار از پایمال شدن حقوق کارگران و کار فرمایان جلوگیری ک رده و آینده اجتماعی مردم را تأمین می کند همچنین آسیب های اجتماعی را شناسایی و در زمینه رفع آن‌ها تلاش دارد.

قائم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: در حوزه اشتغال نیز که بزرگترین دغدغه کشور است و به عنوان پاشنه آشیل محسوب می‌شود و دشمنان به آن چشم طمع دوخته‌آند نیز اولویت اصلی ما و تمامی برنامه ریزان کشور در رفع مشکل بیکاری قرار گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: دغدغه ، مشکل ، بیکاری ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.