سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تشرح کرد/2

آخرین وضعیت پرونده نگین غرب/ پرونده کمپوست با 8 هزار شاکی

سخنگوی دستگاه قضا درباره آخرین وضعیت پرونده نگین غرب گفت: 7هزار و چهارصد و هفتاد و دونفر در این پرونده تسویه حساب کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،‌ سخنگوی دستگاه قضا درباره آخرین وضعیت پرونده نگین غرب گفت: به این پرونده توجه ویژه‌ای شده و حکم آن صادر شده است به این دلیل که می‌توان اموال و طلب شکات را استیفا کرد البته تلاش‌های زیادی در این زمینه صورت گرفته که به نتیجه نرسیده‌ است.  
 
معاون اول قوه قضاییه ادامه داد:  آخرین خبر درباره پرونده نگین غرب این است که تا پایان مرداد ماه 7هزار و چهارصد وهفتاد و دونفر تسویه حساب کرده‌اند که عدد مناسبی است ظرف 40 روز آخر نیز هزار و هفتاد نفر تسویه حساب کرد‌ه‌اند با این اقدامات انجام شده امیدواریم این پرونده شتاب پیدا کنند ضمن اینکه در این پرونده کارفرما تغییر کرده است.  
 
سخنگوی دستگاه قضا با اعلام این خبر که شاکی‌های پرونده کمپوست به بیش از 8هزار نفر رسیده است اظهارداشت: تعدادی از متهمان آن تحت تعقیب، 8 نفر از آنها بازداشت و یکی از آنها در آستانه آزادی است.

وی افزود: اموالی که تاکنون شناسایی شده تکافوی طلب شکات را نمی‌دهد ما امیدواریم با فروش کودهایی که در آستانه فاسد شدن هستند طلب شاکی‌ها پرداخت شود اگرچه اگر هم به فروش برسند برای طلب طلبکاران کافی نیست.  

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.