سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ،

مهرماه برای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان یک آغاز است

نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، گفت: مهرماه برای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان یک آغاز است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حجت الاسلام و المسلمین حاج‌علی‌اکبری نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اظهارکرد: هر چقدر برای قرآن زمان بگذارید باز هم کم است و فرصت‌ها در گذر هستند و همیشه شرایط به این گونه نخواهد بود پس باید از لحظه به لحظه‌ی این دنیا نهایت بهره را برد.

نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه خاطرنشان کرد: خداوند در سوره مومنون یک حقیقت را برای ما آشکار ساخته است و آن هم مرگ است و واقعا مرگ، شربتی است که هر انسانی طعم آن را خواهد چشید و برای افرادی که عمل صالح انجام دادند بی شک این شربت شیرین و گوارا خواهد بود و برای افراد دیگر تلخ است.

حاج‌علی‌اکبری ادامه داد: عمل صالح میوه ایمان است بنابراین سعی کنید از فرصت‌های این دنیا برای انجام عمل صالح استفاده کنید و ایمان تنها با عمل صالح است که به نتیجه می‌رسد.

وی در پایان گفت: در آستانه ماه مهر و شروع سال تحصیلی جدید هستیم  و ماه مهر برا ی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان یک آغاز است که بر اساس تدابیر و پیش‌بینی‌ها یک شروع خوب را خواهیم داشت و دانش‌آموزان انجمنی از فصل تابستان خود را برای آغازی نو آماده کردند.


انتهای پیام /
برچسب ها: قرآن ، مهر ، اتحادیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.