سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج روز دوم مسابقات بسکتبال آسیایی/ یک جلسه تمرین تیم ملی بسکتبال در سالن سامسونگ

مرحله انتخابی مسابقات بسکتبال بازی های آسیایی 2014 دیروز با چهار بازی پی گیری شد. 4 تیم برتر این مرحله به دور مقدماتی صعود می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در حالی که تیم های برتر بازی های آسیایی از مرحله مقدماتی وارد رقابت با حریفان می شوند، هشت تیم در مرحله انتخابی با یکدیگر مسابقه می دهند.

شب گذشته تیم های این مرحله بازی های دوم خود را انجام دادند.

گروه A

مالدیو 54-112 مغولستان

مغولستان دومین برد آسیایی خود را به راحتی مقابل مالدیو به دست آورد. با این نتیجه صعود مغولستان به مرحله مقدماتی قطعی شد. رده بندی نهایی تیم ها، گروه مرحله مقدماتی آنها را مشخص می کند.

هنگ کنگ 65 - 81 کویت

کویت هم مانند مغولستان به دومین برد پیاپی رسید تا دیدار روز سوم این 2 تیم، صدرنشین گروه را مشخص کند. در حالی که کویت در نیمه اول برنده شده بود، تیم هنگ کنگ تا پایان کوارتر سوم با اختلاف 3 امتیاز بالا آمد اما برتری 22 بر 9 کویت در کوارتر آخر صعود این تیم به مرحله بعدی را قطعی کرد.

گروه B

هند 67-73 عربستان سعودی

هندی ها که از مسابقات کاپ آسیا رشد بسکتبال خود را نشان دادند با شکست مقابل عربستان شرایط سختی برای صعود پیدا کردند. تیم هند بعد از باخت 40 بر 27 در نیمه اول، اختلاف را در نیمه دوم کم کردند اما در نهایت موفق به برد نشدند. شرایط هند و عربستان در گروه ب یکسان است و بازی های روز سوم تیم دوم صعود کننده را مشخص می کند.

قزاقستان 72-50 فلسطین

تیم فلسطین در مجموع نیمه اول تنها 13 امتیاز مقابل 34 امتیاز قزاقستان به دست آورد. قزاقستان همین برتری را در ادامه بازی هم حفظ کرد و به دومین برد آسیایی رسید. با این نتیجه تیم قزاقستان در صدر گروه ب قرار گرفت.

برنامه روز سوم بسکتبال آسیایی

کویت - مغولستان

هنگ کنگ - مالدیو

فلسطین - عربستان سعودی

قزاقستان - هند

گفتنی است تیم اول گروه ب در مرحله مقدماتی با ایران و فیلیپین هم گروه می شود.

تمرین ملی پوشان ایران در اینچئون


تیم ملی بسکتبال ایران از ساعت 14 امروز در سالن سامسونگ به تمرین می پردازد. این سالن یک ساعت تا دهکده ورزشکاران فاصله دارد.

کادر فنی تیم ملی از ساعت 16 امروز نیز برای تماشای بازی تیم های قزاقستان و هند به سالن اصلی مسابقات می روند. قزاقستان به احتمال زیاد در مرحله بعدی به گروه ایران و فیلیپین می رسد.

شب گذشته 30 شهریور نیز جلسه ای با حضور مربیان و بازیکنان تیم ملی برگزار شد و همگی برای کسب مدال طلای بازی ها هم قسم شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.