سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

دفاع مقدس صحنه ذلالت استکبارجهانی است

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان گفت: دفاع مقدس به عنوان سند موفقیت ایران در جبهه استکبار ستیزی صحنه ذلالت دشمنان نظام جمهوری اسلامی بود.

حسین گیل در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در آغاز هفته دفاع مقدس گفت : غیورمردان خطه پهلوان پرور ایران زمین با شنیدن زنگ تهاجم دشمنان نظام جمهوری اسلامی با حضور در خط مقدم نبر د با دشمن متجاوز با در دست گرفتن سلاح ایمان استکبار جهانی را به زانو انداختند .

موسس شرکت سینمایی "طلوع فجر " در دوران دفاع مقدس " سینما و تلویزیون را به پهباد شناسایی دربیان ابعاد مختلف با رسد کردن گوشه و کنار این رخداد مهم تاریخ انقلاب اسلامی ،تصریح کرد : بیان ارزشهای دوران جنگ تحمیلی در شرایطی که تهاجم فرهنگی در قالب جنگ نرم سایه انداخته است یک امری واجب و لازم و ضروری محسوب می شود .

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در ادامه این مطلب افزود : دشمنان نظام جمهوری اسلامی در راستای تخریب ستونهای انقلاب اسلامی ارزشهای کشور را نشانه روی کرده اند و در این راستا از هر ابزار و وسیله ای استفاده می کنند .

گیل در خاتمه اظهار داشت : سینما و تلویزیون در تاریخ انقلاب اسلامی تا کنون توانسته اند در این مسیر قدم های خوب و ارزشی بردارند ولی با توجه به گستردگی حجمه دشمن کافی نیست.

انتهاي پيام/ز


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.