سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بیمارستان مهدیه صاحب بخش MRI و CT اسکن می‌شود

رییس بیمارستان مهدیه از راه‌اندازی بخش MRI و CT اسکن در آینده‌ای نزدیک در این بیمارستان خبر داد.

محسن سوری رییس بیمارستان مهدیه در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بیمارستان مهدیه از بدو تاسیس 300 تحت مصوب داشته است، گفت: درحال حاضر تعداد تخت این بیمارستان 130 تخت است که با شروع طرح تحول میزان مراجعه 20 درصد افزایش یافته است که کمبود تخت و پرسنل مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کرده است. 

وی با بیان اینکه ما با کمبود 52 پرسنل شامل پرستار، اداری و پیشتیانی مواجه هستیم افزود: وزارت بهداشت استخدام نیرو را ممنوع کرده و این امر باعث فشار کاری بر پرسنل شده است.

سوری در ادامه در خصوص برنامه‌های جدید این بیمارستان عنوان کرد: مرکز ما MRI و CT اسکن ندارد که با تلاشهای صورت گرفته مجوز راه‌اندازی آنها را گرفته‌ایم که در حال مناقصه کردن آن هستیم. همچنین اوژانس این بیمارستان دارای 4 تخت بوده که مجوز ایجاد اورژانس جدید با 8 تا 12 تخت را گرفتیم که در حال حاضر در حال انجام اقدامات اورژانس جدید هستیم.

وی با اشاره به این که این بیمارستان علاوه بر ارائه خدمات در زمینه زنان و زایمان، بخش قلب، ICU و داخلی دارد، ادامه داد: ما بخش دیالیز و متخصص ICU نداریم که در حال رایزنی برای گرفتن متخصص ICU هستیم.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.