سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وحید شمسایی:‌

ابراهیمی ستاره نبود، تمام تیم درخشید/باید از دو هفته گذشته درس بگیریم

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: تلاش تمام تیم به هتریک ابراهیمی انجامید و باید در این دخشش تمام تیم را سهیم کرد نه اینکه تنها یک نفر نام بهترین بازیکن را از آن خود کند.

وحید شمسایی سرمربی بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران پس از پیروزی مقابل پایاسازه آذربایجان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ به دلیل وضعیت بحرانی که به موجب دو شکست متوالی در هفته های گذشته با آن روبه رو بودیم، تنها به منظور کسب امتیاز کامل بازی و همچنین قطع نوار ناکامی به مصاف پایاسازه رفتیم. اهمیت امتیاز این بازی تیم را سراسر انگیزه کرد تا تحت هر شرایطی به پیروزی دست یابد البته گرفتن امتیاز بازی از تیم تبریزی در خانه کار دشواری بود زیرا حریف ایستاد و مقابل ما جنگید تا به راحتی به این سه امتیاز نرسیم.

وی افزود: دو تن از بازیکنان اصلی خود را در ترکیب نداشتیم که همین امر باعث نگرانیم شده بود اما با روحیه و اراده تیمی که همت بازیکنانم را ارتقاء داده بود در نهایت در یک روز سخت به کامیابی رسیدیم امیدوارم این پیروزی در پی شکست های تلخ در همین ابتدای فصل تجربه بزرگی باشد تا در ادامه جایی برای اشتباه نباشد و هر هفته پرتلاش تر و بهتر از قبل به مصاف رقبا برویم و امتیاز های لازم را به خود اختصاص دهیم.
 
شمسایی در مورد درخشش علی ابراهیمی و هتریک این بازیکن گفت: امروز روز تمام بازیکنان تاسیسات بود و علی ابراهیمی هم مانند همه تلاش کرد و روز خوبی داشت. برای اینکه یک گروه متحد به هدف خود برسد نمی توان درخشش یک بازیکن را کافی دانست و چون یک نفر گل زده موفقیت را به او ربط دهیم زیرا قطعا تلاش تمام اعضای تیم موجب گلزنی علی شده است. ابراهیمی هم از بازیکنان جوان و خوب ما است که امیدواریم بار دیگر به شرایط ایده آل و روزهای خوب خود برگردد و ما را در مسیرمان یاری کند.



انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، شمسایی ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.