سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایی در تذکر شفاهی:

وضعیت رسیدگی به افراد تحت پوشش بهزیستی نگران کننده است

نماینده مردم خمین گفت: وضعیت رسیدگی به افراد تحت پوشش بهزیستی بسیار نگران کننده و اسف‌بار است، و این شرایط سخت در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمدابراهیم رضایی نماینده خمین در صحن علنی امروز یکشنبه 30 شهریور در تذکر شفاهی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: صنعت و صنعتگر، تولیدکننده هیچ حامی واقعی ندارند مدیریت شهرک‌های صنعتی برخلاف فلسفه وجودی‌شان نه تنها حامی صنعت و صنعتگر نیستند بلکه برخلاف تدابیر و سیاست‌های وزیر صنعت عامل فشار و تخریب و تعطیلی بسیاری از کارخانه‌ها و ناامیدی صنعتگران و اجرای سیاست‌های دولت شده‌اند.   
 
نماینده خمین اظهار داشت: این عملکرد مدیریت شهرک‌های صنعتی که تنها به منافع خود می‌اندیشند در شهرستان خمین موجب ضررهای غیرقابل جبرانی به مردم، صنعتگران شده و موجب بیکاری در این شهرستان گشته است که از وزیر صنعت درخواست رسیدگی سریع به این مسئله را داریم.   
 
رضایی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی بیان داشت: عدم پرداخت به موقع پول کشاورزان که به وعده‌های شما اعتماد کرده و گندم‌های خود را تحویل عوامل دولتی داده‌اند، موجب نگرانی زیاد کشاورزان محروم شده و درخواست رسیدگی سریع به این مسئله را داریم.   
 
وی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: علیرغم 3 بار تذکر و دستور جنابعالی به مسئولان مربوطه درخصوص سایپا و صنایع شهرستان خمین، دستورات شما به درستی اجرا نشده و تاکنون هیچ اقدامی نکرده‌اند.   
 
نماینده  مردم خمین افزود: اگر معاونان شما هیچ اراده‌ای به اجرای دستورات جنابعالی ندارند برای آنها فکری کنید و برای آنها جایگزینی انتخاب کنید تا حرمت شما را نگه دارند.
 
رضایی خطاب به وزیر نفت بیان داشت: دستورات شما درخصوص صنایع پتروشیمی خمین که بیش از 8 سال است، بلاتکلیف مانده است و تاکنون جنابعالی بیش از 3 بار دستور تعیین تکلیف داده‌اید، متأسفانه معاونان شما هیچ تمایلی به اجرای دستوراتتان ندارند بنابراین امیدواریم سریعا رسیدگی کنید.   
 
نماینده مردم خمین خطاب به رئیس بنیاد شهید و ایثارگران گفت: نسبت به پرداخت مطالبات ایثارگران و آزادگان سریعا اقدام کنید زیرا تأخیر در پرداخت مطالبات ایثارگران و جانبازان اعتماد این عزیزان را نسبت به خود از بین خواهید برد.   
 
رضایی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: وضعیت رسیدگی به افراد تحت پوشش بهزیستی بسیار نگران کننده و اسف‌بار است، و این شرایط سخت در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست و در پرداخت تسهیلات و خدمات به این افراد تجدید نظر کنید.
 
انتهای پیام/  
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.