سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاآرتص:

سازش با ایران ضروری به نظر می‌رسد

روزنامه صهیونیستی هاآرتص مدعی شد دلایلی وجود دارد که نشان می‌دهند هنوز می‌توان به احتمال سازش ایران با اسرائیل امید داشت و در عین حال اذعان کرد که سازش با ایران ضروری به نظر می‌رسد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه صهیونیستی هاآرتص طی گزارشی مدعی شد دلایلی وجود دارد که نشان می‌دهند هنوز می‌توان به احتمال سازش ایران با اسرائیل امید داشت.

در این گزارش آمده است، "اگرچه ایران سال‌ها در کنار حزب‌الله دشمن سرسخت اسرائیل بوده است و مقامات این کشور اعلام کرده‌اند به هیچ وجه اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسند، اما هنوز امیدی هست که بتوان این کشور را به سازش با اسرائیل دعوت کرد".

در ادامه این گزارش آمده است، "هم‌اکنون مسئله هسته‌ای ایران و کشته شدن دانشمندان هسته‌ای این کشور که به اسرائیل نسبت داده شده است، می‌توانند دلیلی برای سازش ایران با اسرائیل باشند. اگرچه اسرائیل از انجام عملیات‌های به اصطلاح تروریستی در دیگر کشورها خسته شده است، اما باید دانست از دست دادن دانشمندان هسته‌ای برای ایران بسیار گران تمام می‌شود."

در ادامه نوشته شده است، "موضوع دیگری که هم‌اکنون مهم به نظر می‌رسد، مسئله داعش و تهدیدی است که از جانب این گروه تروریستی اسرائیل را هدف گرفته است. برای تشکیل یک ائتلاف قدرتمند علیه این گروه تروریستی و کاستن از تهدیداتی که در منطقه متوجه اسرائیل
است، سازش با ایران ضروری به نظر می‌رسد."


انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، اسرائیل ، سازش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۸:۲۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
مرگ بر اسرائیل...