سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس فدراسیون ژیمناستیک: انتظارات ما برآورده شد / برنامه کاملی برای مدال آوری ژیمناستیک داریم

رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت :حضور پر تلاش و قابل قبول نمایندگان ایران در مرحله مقدماتی مسابقات اینچئون در واقع همان انتظاری بود که از تیم داشتیم و امیدواریم تجربه خوبی از رقابت های امسال کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛جعفر درویش زاده  با اشاره به نتایج روز نخست رقابت های تیمی ژیمناسیک گفت : ما در مرحله مقدماتی توانستیم بعد از ازبکستان در رده دوم قرار بگیریم و از همان زمان هم شانس صعود به فینال بازیهای آسیایی و حضور در جمع هشت تیم برتر  رقابت ها را داشتیم.
 
وی افزود : یک نکته جالب در این مسابقات اما کسب موفقیت ما در مقابل قزاقستان بود. تیم قزاقستان طی سال های گذشته موفقیت های بی شماری را در ژیمناستیک به دست آورده و حتی در این مدت مدال های آسیایی و جهانی را هم کسب کرده است. در واقع با دوم شدن ما در گروه اول مسابقات ، ژیمناستیک تیمی قزاقستان شانس خود را برای حضور در فینال از دست داد که همین موضوع شگفتی زیادی را به همراه داشت.
 
رییس فدراسیون ژیمناستیک خاطرنشان کرد : معاون محترم وزیر ورزش و جوانان در سالن مسابقات حاضر بود و از نزدیک شاهد درخشش ژیمناست های ما بود. ذکر این نکته ضرور یاست که ما در سه قسمت از شش قسمت مسابقات یعنی دارحلقه ، خرک حلقه و پرش از خرک موفق شدیم تیم اول مسابقه شویم و این به تنهایی یک موفقیت مهم محسوب می شود.
 
رییس فدراسیون ژیمناستیک همچنین در خصوص اظهارات نصراله سجادی درباره تمرکز وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک روی رشته های پایه ، گفت : در این زمینه برنامه کاملی از من درخواست شده تا راه های کسب مدال آوری در ژیمناستیک را در اختیار وزارت ورزش بگذارم. در دیدار امروز سجادی هم صحبت های خوبی مطرح شد و قرار شد تا با نگاهی جدی نسبت به تحولات ژیمناستیک ، شرایطی مهیا شود تا بتوانیم در بعد مدال آوری نیز به موفقیت برسیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.