سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهار بند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

کاهش نامحسوس جمعیت دانش‌آموزی در تهران

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در تهران رشد جمعیت دانش‌آموزی نداشتیم و شاید اندکی کاهش نامحسوس جمعیت دانش‌آموزی را نیز داشته باشیم.

 اسفندیار چهاربند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور یک میلیون و 84 هزار دانش‌آموز در مهر 94-93 گفت: در سال تحصیلی جدید شاهد  حضور 68 هزار معلم رسمی ، 5 هزار معلم حق التدریسی در دوره دوم متوسطه ، 4100 مدرسه و همچنین نیروهایی که در مدارس غیر دولتی حضور دارند هستیم که امیدواریم با تدارکاتی که برای سال تحصیلی جدید در نظر گرفته شده در خصوص تامین معلم مشکل خاصی نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه توزیع کتب درسی، ساماندهی سرویس مدارس انجام شده است، افزود: تمام ضوابط، مقررات و استاندارد‌ها ابلاغ گشته و هماهنگی های لازم با دستگاه‌های مختلف به عمل آمده است همچنین شاداب سازی و بهسازی مدارس و تخصیص اعتبارات لازم به مناطق صورت گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: درحال نظارت هستیم تا فعالیت‌های عمرانی و نوسازی در مدارس بویژه در زمینه‌ی تامین سیستم‌های گرمایشی، تأسیسات، سرویس‌های بهداشتی و مناسب‌سازی فضا، تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی و کارگاهی به نحواحسن انجام پذیرد.

چهاربند از آماده بودن همۀ شرایط برای شروع سال تحصیلی خبر داد و افزود: برنامه‌هایی از مدیران مدارس در حوزه ی تهیۀ برنامه عمل سالانه خواسته شده است و همچنین شاهد تشکیل شورای معلمین، شورای مدرسه، انجمن اولیا و مربیان بویژه در دورۀ ابتدایی قبل از شروع سال تحصیلی هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص رشد جمعیت دانش‌آموز خاطرنشان کرد: در تهران رشد جمعیت دانش‌آموزی نداشتیم و به نظر می رسد که شاید اندکی به طور نامحسوس کاهش جمعیت دانش‌آموزی را هم داشته باشیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.