سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فلاح:‌

براي كوچكترين اشتباهات در ليگ برتر بايد بهاي سنگيني پرداخت كرد

سرمربی تیم فوتسال مقاومت کرج گفت: نداشتن تجربه در ليگ برتر باعث شده امتيازهاي با ارزشي را از دست بدهيم البته عدم آمادگي جسمي تيم نيز نقش به سزايي در نتايج داشته است.

 رضا فلاح سرمربی تیم فوتسال مقاومت کرج که تیمش در هفته چهارم لیگ برتر مقابل گیتی پسند مغلوب شده بود در گفتگو باخبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در این دیدار بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و با انگيزه و تلاش بازيكنان به گل اول رسیدیم و حتي در نيمه نخست با پيروزي زمين را ترك كرديم اما متاسفانه بازی یک بر صفر برده را با شکست ۳-۱ عوض کردیم زيرا تیم ما از لحاظ بدنی و تاکتیکی با مشکلاتی روبروست که دلیل ان هم مشخصا شروع دیرهنگام تمرینات و عدم گذراندن دوران بدنسازی می باشد. همین مشکلات جسمي باعث شد بدن بازیکنان ما در نیمه دوم خالی کند و نتیجه بازی تغییر یابد.

وي افزود: بازیکنان تیم ما همگی جوان هستند وبايد بدانند با وجود تشویق هایی که امروز آنها را شاد کرد در لیگ برتر حق کوچکترین اشتباهی ندازند و با هر خطایی به سختی توسط حریفان تنبیه خواهند شد، درست اتفاقي كه در زقابت با گيتي پسند روي داد و مقاومت بهاي سنگيني براي كم تجربگي خود پرداخت. تنها راه جبران این نتایج و امتیازات از دست رفته  پخته شدن و با تجربه شدن بازیکنان است در صورتيكه به اين مهم دست يابيم به راحتي بازيهايي را كه در آن حقمان برد است، از دست نمي رود البته باید تا مدتها در لیگ برتر درس پس بدهيم تا در مقابل تبم هايي همچون گيتي پسند بازي را به بي تجربگي واگذار نكنيم. 

معتقدم: این بازی را باید با نتیجه ۴-۳ یا ۵-۴ می بردیم اما به دلیل خام بودن بازیکنانمان در حمله موفق نبودیم و موقعیت های چند به تک را از دست دادیم همچنين مشكلات پيش از فصل نيز كه مانع از تكميل دوران بدنسازي بود باعث شد در برگشت ها هم که بازیکنان توان خود را از دست بدهند و نهایتا بازی با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید.
 
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: فوتسال ، فلاح ، مقاومت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.