سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يديعوت آحارنوت خبر داد

صدها صهیونیست به ضعف کابينه رژيم صهيونيستی اعتراض کردند

صدها صهیونیست در تظاهراتی از کابینه رژیم صهیونیستی خواستند به رسیدن به یک راه حل دیپلماتیک در غزه ادامه دهد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه یدیعوت آحارنوت نوشت صدها تظاهرکننده اسرائیلی در تظاهراتی از کابینه رژیم صهیونیستی خواستند از مردم  جنوب اسرائیل محافظت کند و به رسیدن به یک راه حل دیپلماتیک در غزه ادامه دهد.

به نوشته  امروز این روزنامه صهیونیستی، حدود 500  نفر از  شنبه شب در تظاهراتی در جنوب فلسطین اشغالی در نزدیکی شهر سدیروت شرکت کردند و از کابینه اسرائیل خواستند نادیده گرفتن جنوب فلسطین اشغالی را متوقف کند.

"آنات هفض"، نماینده این گروه از "بنیامین نتانیاهو"، نخست وزیر  رژیم صهیونیستی خواست به ایجاد یک واقعیت جدید در جنوب فلسطین اشغالی از طریق یک راه حل دیپلماتیک در غزه کمک کند.

وی گفت: "در این درگیری خشونت بار، دهها اسرائیلی کشته و صدها نفر زخمی شدند. 
میلیاردها شکل در این منطقه سرمایه گذاری شده است و میلیاردها شکل به هدر رفته است. ما دیگر نمی خواهیم سپر انسانی برای ریاضت و درماندگی کابینه اسرائیل باشیم."

این نماینده گروه چپگرا با بیان این که نخست وزیر باید به راه حل دیپلماتیک در این زمینه دست یابد گفت: "ما از نخست وزیر می خواهیم به تعهدات خود عمل کند و برای رسیدن به یک راه حل سیاسی در غزه به منظور ایجاد یک واقعیت جدید برای جنوب اسرائیل وارد مذاکرات شود.  فقط یک توافق می تواند منجر به امنیت جامع در دراز مدت شود." 

وی افزود: "ما ادامه اوضاع کنونی را نمی پذیریم. ما یک راه حل کوتاه مدت را نمی پذیریم. ما از کابینه می خواهیم امنیت ما را در مقابل خطر موشک ها و تونل ها تضمین کند."

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.