سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظافتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

اعزام به کاظمین همچنان در حال بررسی

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: برنامه ی اعزام زائران عتبات عالیات همچنان در حال بررسی است و به محض موافقت مقامات امنیتی 2 کشور در برنامه زیارتی زائران قرار خواهد گرفت.

 محسن نظافتی، مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آغاز اعزام زائران عتبات عالیات از 4 مهر به صورت زمینی آغاز می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه اعزام‌ها از 2 مرز چزابه و مهران صورت می‌گیرد، افزود: برنامه‌ی اعزام زائران از مسیر زمینی شلمچه همچنان در حال بررسی است.
 
نظافتی همچنین اظهار داشت: برنامه‌ی سفر زائران عتبات عالیات به کاظمین همچنان در حال بررسی است و در صورت موافقت مقامات امنیتی دو کشور، سفر به کاظمین در برنامه‌ی زیارتی زائران قرار خواهد گرفت.
 
وی اعزام زائران با 200 دستگاه اتوبوس به کربلا و 150 دستگاه اتوبوس دیگر به نجف را ویژگی‌های دور جدید اعزام زائزان به عتبات برشمرد.
 
مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه در پیش ثبت نام این دور اعزام‌ها 50 هزار نفر ثبت نام کرده‌اند، خاطر نشان کرد: ظرفیت کارون‌های روز عرفه تکمیل شده  است اما ثبت نام برای ظرفیت‌های خالی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: اعزام ، کاظمین ، عتبات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.