سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدانی: بازیکنان مصدوم ضربه محکمی به تیم استقلال وارد کردند

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مصدومیت بازیکنان و در اختیار نداشتن آنها باعث شد تیممان از لحاظ کیفی در سطح پایین‌تری قرار بگیرد.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: شرایط تیم استقلال خوب است و تا به اینجا توانسته‌ایم امتیازات قابل قبولی را کسب کنیم ولی در بازیهای اخیر تیم استقلال نتایج خوبی نتوانست بدست آورد و این مساله باعث شده است تیممان از لحاظ کیفیت در سطح پایین‌تری قرار بگیرد.

وی در ادامه بیان کرد: دلیل نتیجه نگرفتن تیم استقلال در بازیهای اخیر نبود بازیکنان مصدومان است چرا که ما حنیف‌عمران‌زاده، خسرو حیدری، جاسم کرار، هاشم‌بیگ‌زاده و صادقی را در حال حاضر به دلیل مصدومیت در ترکیب استقلال نداریم.

وی در ادامه عنوان کرد: امیدواریم با بهبود وضعیت مصدومان و اضافه‌شدن به ترکیب تیم شرایط استقلال بهتر شود و دوباره به صدر جدول برگردیم و در هفته‌ آینده بازیهای بهتری را از تیم استقلال به نمایش خواهیم گذاشت و با بردهای متوالی در هفته‌های آینده خودمان را به قهرمانی می‌رسانیم.

وی درباره اینکه آیا درست است جاسم کرار به خاطر پول نگرفتن در ترکیب استقلال قرارنگرفته است افزود: جاسم کرار در حال حاضر یکی از مصدومان تیم استقلال است و این بازیکن در دیدار مقابل تیم فولاد خوزستان به دلیل مصدومیتش نتوانست در ترکیب تیم قرار بگیرد و حاضر نشدن کرار به دلیل پول نگرفتن نبوده است و این خبر را تکذیب می‌کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: همدانی ، استقلال ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.