سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات والیبال قهرمانی جهان؛ ایران 0 - روسیه 3

والیبالیست‌های شایسته ایران به مقام ششم جهان رسیدند

تیم ملی والیبال کشورمان امروز ساعت 16:10 در شهر ووژ لهستان به مصاف تیم ملی روسیه رفت و در نهایت با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد و به مقام ششم این دوره از بازی‌ها رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم والیبال روسیه یکی از پر افتخار ترین تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات قهرمانی مردان جهان محسوب می‌شود.
 
روسیه قهرمانی جام جهانی 2011، المپیک 2012 و لیگ جهانی 2013 را در کارنامه خود دارد و در مسابقات قهرمانی جهان دوره گذشته جایگاه پنجمی را به خود اختصاص داد روس‌ها امسال برای رسیدن به مدال و سکو‌ پا به لهستان گذاشته بودند ولی مصدومیت برخی مهره‌های کلیدی این تیم باعث شد تا آن‌ها از راهیابی به جمع چهار تیم برتر جهان باز بمانند‌.
 
با توجه به بهبودی آسیب‌ دیدگان روس، تیم ملی این کشور در بازی امروز مقابل ایران با ترکیب کامل خود صف‌آرایی خواهد کرد چون آنها نمی‌خواهند یک پله از عنوان سال گذشته خود پائین‌تر آیند به طور حتم مقابل والیبالیست‌های کشورمان عملکرد حرفه‌ای و سطح بالایی را از خود به نمایش خواهند گذاشت.
 
تیم ملی ایران تاکنون در پنج بازی رسمی به مصاف تیم ملی روسیه رفته است که در هیچ یک از مسابقات موفق با شکست بازیکنان روسیه نشده است ملی‌پوشان کشورمان پس از مسابقات جام جهانی 2011 لیگ جهانی 2013 (2 بار)، جام قهرمانان قاره‌ها 2013، مرحله نهمی لیگ جهانی 2013 این بار در مسابقات قهرمانی مردان جهان در لهستان برای رسیدن به عنوان پنجمی جهان مقابل بلند قامتان روس می‌ایستد.
 
دیوار دفاعی تیم ملی والیبال روسیه بلند در صورتی که در بازی امروز پاس‌های کوتاه به اسپکرها داده شود ملی‌پوشان کشورمان موفق به عبور از این دیوار دفاعی خواهند شد.
 
و اگر همانند بازی‌های گذشته تیم ایران در دریافت اول‌ موفق عمل کند به طور حتم دست پاسور تیم برای اجرای تاکتیک‌های مختلف و بهره گیری از بازیکنان باز خواهد بود.
 
نباید مصدومیت و خستگی ملی‌پوشان کشورمان که ناشی از پنج ماه تلاش شبانه‌روزی به منظور حضور موفق در عرصه‌های مختلف است را نادیده بگیریم با این وجود آنها در طول رویدادهای پیش روی خود توانستند نتایج قابل قبول و شگفت‌آوری را برای والیبال کشورمان رقم بزنند که مایه فخر و مباهات همه ایرانیان است.
 
**معروف سرمای باکتریایی خورد
 
احتمال می‌رود "سعید معروف"، پاسور تیم ملی والیبال کشورمان به دلیل سرماخوردگی‌ باکتریایی در بازی امروز مقابل تیم روسیه در ترکیب حضور نداشته باشد.
 
طبق نظر "سیامک افروزی"، پزشک تیم ملی والیبال کشورمان سعید معروف در تمرینات آماده‌سازی روز گذشته تیم ملی حضور نداشت و مهدی مهدوی به عنوان پاسور تمرینات را دنبال کرد.

*بازی ساعت 16:10 آغاز شد

روسیه ست اول بازی را با نتیجه 25 بر 19 برنده شد.

ست دوم بازی با حساب 25 بر 21 به سود روسیه تمام شد.

ست سوم بازی با نتیجه 25 بر 18 به نفع روسیه به پایان رسید و در نهایت بازی با حساب 3 بر صفر به سود تیم ملی والیبال روسیه تمام شد تا والیبالیست‌های خوب و شایسته کشورمان به مقام ششم جهان دست پیدا کنند.


** برای اطلاع از راه صعود ایران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
متین
۱۰:۲۷ ۰۳ مهر ۱۳۹۳
امیر غفور وقتی می خایی ضربه بزنی دهانت را کج و کوله نکن
ناشناس
۰۹:۰۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
مقام ششم رو خوب اومدی. زرشک هم خیلی خوبه. مقام هفتم. مقام هشتم. مقام دویست و بیس و پنجم. شاگرد بیستم. شاگر ششم.
مریم
۰۸:۰۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
با غیرت ومردونه بردن بچه ها مچکریم کواچ جون مچکریم
ناشناس
۰۰:۰۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
البته اگر هفت تا تیم بودن هفتم میشدن واگر چهار تا تیم بود چهارم خسته نباشید
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
خدا قوت دست و پنجه و ساعدتون درد نکنه ،کاش پاداش آبرومندی بهشون بدهند(البته وعش رو نه خود پاداش رو زود و فوری،حالا گدابازیهاتون رو جای دیگه در بیآرید، آقایان مسئولین مربوطهٔ بی ربط به ورزش.!.
رضا
۱۹:۱۰ ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
بلند قامتان ، بايد بهتون آفرين گفت ولي آخرا يه مقدار كم گذاشتين
سید محجید حسینی ازنوجانی
۱۸:۴۹ ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
بین پنجم و ششم زیاد فرقی نبود. لذا نتیجه خیلی مهم نبود. از همه عزیزان والیبایست جای تشکر داره.
مجید رازقی
۱۷:۵۵ ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
دم تمام والیبایستامون گرم؛ ان شاءاللّه دفعه ی بعد قهرمان جهان بشوند.