سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با برگزاری رقابت‌های مقدماتی روئینگ؛

پاروزنان کشورمان کار خود را در بازی‌های آسیایی آغاز کردند

روئینگ سواران ایران در 4 ماده در روز اول بازی‌های آسیایی اینچئون 2014 در دور مقدماتی به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رقابت‌های روئینگ بازی‌های آسیایی کره جنوبی از بامداد امروز 29 شهریورماه با برگزاری دور مقدماتی 4 ماده آغاز شد. رقابت‌های روئینگ در شهر چونگجو در دهکده روئینگ برگزار می‌شود.

در رقابت‌های امروز، مسابقات روئینگ تکنفره سبک وزن مردان در 2 گروه مقدماتی برگزار شد. در گروه اول قایقرانان هنگ کنگ، کره شمالی، ازبکستان، فیلیپین ، ویتنام و قطر رقابت کردند و در گروه دوم عاقل حبیبیان با حریفانی از هند، پاکستان، کره و کویت رو به رو شد. حبیبیان در این رقابت با زمان 7:38.36 دقیقه سوم شد و به شانس مجدد راه یافت. در این مسابقه قایقران کره اول و نماینده هند دوم شد.

در روئینگ چهارنفره سبک وزن بانوان مهسا جاور، سولماز عباسی، نازنین ملائی و حمیرا برزگر در گروه اول مقدماتی با حریفانی از تایلند ، اندونزی و هند رو به رو شدند و در نهایت با زمان 7:00.22 دقیقه دوم شدند به شانس مجدد راه یافتند. تیم اندونزی در این گروه اول و تیم تایلند سوم شدند. در گروه دیگر این ماده نمایندگان چین، ویتنام و کره اول تا سوم شدند.

رقابت مقدماتی روئینگ چهارنفره سنگین وزن مردان در 2 گروه برگزار شد و در گروه اول سیاوش سعیدی، خشایار عباس آبادی، مسعود فتحی و صابر نادری با رقبایی از تایلند، چین، هنگ کنگ و چین تایپه مسابقه دادند. تیم کشورمان در این ماده نیز با زمان 6:19.00 دقیقه چهارم شدند و به شانس مجدد صعود کردند. در این رقابت پاروزنان چین، چین تایپه و هنگ کنگ اول تا سوم شدند. در گروه دوم این ماده قایقرانان کره، قزاقستان، عراق و ازبکستان اول تا چهارم شدند.

در مسابقه مقدماتی روئینگ تکنفره بانوان نازنین رحمانی با رقبایی از ویتنام، کره و هنگ کنگ مسابقه داد و در پایان با زمان 8:32.69 دقیقه چهارم شد و به فینال راه یافت. در این ماده پاروزن هنگ کنگی اول شد، نماینده کره دوم شد و قایقران ویتنام در رده سوم قرار گرفت.

پاروزنان کشورمان در این مواد دوشنبه 31 شهریور ماه در مسابقات شانس مجدد به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.